Verkocht - Tweemaal Seiko 6139-6002 "Pogue" voor 499 euro ๐Ÿ”’

Bij deze bied ik twee aparte vintage Chronografen van Seiko aan. De ene is de โ€˜Pogueโ€™ en de andere de blauwe uitvoering. Ze hebben beide het Columnwheel 6139 uurwerk. In de omschrijving hieronder heb ik ze zo goed mogelijk proberen te omschrijven

1. Seiko Pogue Chronograph

Merk&Model: Seiko 6139-6002 Pogue Chronograph
Referentie 6139-6002
Leeftijd September 1972
Staat Gebruikte, lopende staat

Het horloge loopt prima maar alleen als de chronograph is ingeschakeld. Als deze uit staat gaat hij flink achter lopen. Een onderhoudsbeurt wordt dus aanbevolen! De Chronograph start en stopt goed en reset goed terug naar de beginwaardes. De dag en datum verstelling werkt ook goed. Er zit een universele kroon op maar de originele zit in een zakje erbij. Optisch heeft het horloge gebruikerssporen. Het glas is flink bekrast maar omdat sommige originaliteit boven schoonheid verkiezen heb ik deze niet laten vervangen. Dit is natuurlijk relatief makkelijk en goedkoop te doen. Zie fotoโ€™s voor de verdere optische staat.

2. Seiko โ€˜blauwe Pogueโ€™

Merk&Model: Seiko 6139-6002 Chronograph
Referentie. 6139-6002
Leeftijd: Februari 1973
Staat Gebruikte, lopende staat

Loopt ook en de chronograph start en reset netjes. Toch adviseer ik ook een onderhoudsbeurt al heeft deze het voor mn gevoel minder nodig dan de Pogue. De dag en datumverstelling werkt ook zoals het hoort. Persoonlijk vind ik het erg leuk dat hij een Nederlandse dagaanduiding heeft. Optisch heeft het horloge ook gebruikerssporen maar de facetranden van de kast zijn nog mooi scherp. Het glas was bij deze heel erg beschadigd dus is vervangen voor een nieuw Plexi glas. Het originele glas zit erbij. De stalen band is niet mooi en heeft flinke rek!

Diameter Beide 41mm excl kroon
Uurwerk Beide Automatisch 6139 uurwerk
Materiaal Beide Roestvrij staal
Toebehoren Beide de stalen band
Levering Persoonlijke overdracht of verzekerde verzending
Prijs 700 Euro voor beide

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag. Bedankt voor het kijken.

7 likes

Omhoog! 680 euro. Indien gewenst kan ik een nieuw glaasje in de Pogue laten zetten. Denk dat het een heel ander gezicht isโ€ฆ

Graag omhoog en naar de prijs van 620 euro.

Als hij niet verkocht wordt bestel ik een nieuw glaasje voor de Pogue zodat het er allemaal een stuk frisser uit ziet :slight_smile:

Up! 599 euro

1 like

Nieuw glaasje is trouwens besteld. Die komt er dus bij.

1 like

UP! Nieuwe glas wordt komende week erin gezet. Ook de Pogue heeft dus een nieuw glas. Oude krijg je uiteraard erbij.

Het nieuwe glas zit erin en de oude krijg je erbij. Een heel ander gezicht :smiley:

7 likes

Omhoog!

2 likes

Up ! โ‚ฌ575,- voor beide.

De blauwe heeft een Nederlandse dagaanduiding. Erg leuk. Beide voorzien van een nieuw glaasjeโ€ฆ

1 like

Omhoog!

550 euro voor beide. Dat is direct de uiterste prijs en volgens mij een koopjeโ€ฆ

1 like

Up. Incl verzendkosten.

Up. Een bod in de buurt van de laatste prijs is welkomโ€ฆ maar veel kan er niet meer vanaf.

499 euro excl eventuele verzendingโ€ฆ goedkoper ga je deze denk ik niet vinden! Ze worden niet los verkocht.

Graag omhoog.

Up!

Iemand iets leuks te ruilen?

1 like

Ze mogen weg voor 475,-. Verkoop ze het liefst hier ipv op marktplaats o.i.d.

3 likes

Mag op slot.

1 like