verkocht: Unimatic U2-B (036/400)

Te Koop: Unimatic U2-B (“Modello Due”)

Wegens het aanbrengen van meer focus in mijn verzameling, en minder draagtijd dan verdiend, mogen een aantal stukken het nest verlaten, waaronder deze U2-B.

Link naar de pagina van Unimatic: https://www.unimaticwatches.com/u2-b/

Het horloge is in nieuwstaat: het is wel enkele malen gedragen maar ik kan geen zichtbare gebruikssporen ontdekken buiten wat stof in de randjes.

De diameter is 38.5mm maar draagt wat groter door de rechte lugs en is iets dikker dan gemiddeld door het bolle safier.
De wijzerplaat is matzwart met Super-Luminova (C1)

Ik ben de eerste eigenaar van het horloge en kan het aankoopbewijs overleggen. Het komt verder met alles waarmee het ook bij mij is aangekomen.

Model - Unimatic U2-B
Inbegrepen - Verzenddoos, omdoos, doos, 2 bandjes (nylon & rubber) en extra pushpins, papieren, doekje, reclame kaarten
Conditie - Als nieuw
Band - Grijs nylon (enkele keer gedragen), zwart rubber (nooit gedragen), extra pushpins
Glas - 2.7 mm thick ultra double domed sapphire
Uurwerk - Automatic Seiko NH35A, hacking
Kastdiameter - 38.5 mm
Jaar - 2017
Prijs - €300

Voor de overdracht het liefst in persoon ergens afspreken omgeving Den Haag. Ik betaal de koffie of cola. Eventueel op kosten en verantwoording van de koper te verzenden.

Als er behoefte is aan een specifieke foto hoor ik het graag!

13 likes

Wel wat interesse gehad, maar de U2-B heeft nog niet zijn nieuwe eigenaar gevonden.

Up en naar €275!

Laatse prijsverlaging, €250.

Gereserveerd voor een van de mede HF leden!

Verkocht, met dank aan een snelle koper!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.