Verkocht: Vakantie Prospex - Seiko PROSPEX Solar SSC485P1 - € 225,00

HF-ers,

Vorige week verkregen door een ruil, met het idee deze als vakantiehorloge te gebruiken. Echter… Dit is na het proberen voor mijn smaak echt wat “te wild” en daarom neem ik mijn verlies en gaat hij de verkoop in. Aan de afwerking ligt het niet. Zoals we gewoon zijn van Seiko is het een meer dan stevige, robuuste Prospex met gedegen afwerking.

Wat kenmerken: No-nonsense solar uurwerk, tweede tijdzone (worldtimer), chrono en de befaamde super clear coating die ook bij de Astrons wordt gebruikt, geblauwde titanium bezel, 100m WR, schroefkroon en fantastische (wat blauw-achtige) lume. Het is een wat zeldzamere verschijning in deze serie vanwege de witte plaat en blauwe lume.
Het is een robuust en veel horloge voor het geld

Het horloge is gedragen, de kast is in goede staat met uiteraard wat gebruikssporen. Twee jaar oud en een gepolijste kast toont altijd wel wat. Niettemin is de conditie: goed

Het glas heeft geen krassen. Conditie: Mint

De stalen band heeft de gebruikelijke deskdive sporen op de sluiting maar is verder prima. Conditie: Goed.

Totale conditie: Goed

Merk/type : Seiko PROSPEX SSC485P1

Diameter : 44,5 mm (excl. kroon)

Dikte : 12,3 mm

Leeftijd : juli 2018

Toebehoren : Omdoos, Doos, boekje, garantiekaart, hangtag, dus helemaal compleet.

Uurwerk : Seiko caliber V195 Solar quartz.

Levering : Verzenden, ophalen, wellicht ergens afspreken (koffie, thee, limonade, voor mijn rekening), alles is bespreekbaar.

Vraagprijs : € 275,-- exclusief verzenden. Oorspronkelijk is de listprijs ergens om en nabij de € 650,00

Ben je het niet eens met de prijs? Het is een vraagprijs. Ik bijt niet, de prijs is helemaal niet in beton gegoten en ben altijd bereid mee te denken, maar hou het netjes.

Ruil : Nee

Bij interesse klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

De foto’s met ongenadige details:

5 likes

En even up!

Up en ik maak er € 250 (exclusief verzenden) van, maar dan is de bodem wel bereikt. :smiley:

En weer een schopje. Niks mis met de waterdichtheid tijdens een regenbuitje deze zomer. :smiley:

Probeer eens wat, ruil, dan wel op € 300 ruilwaarde. :slight_smile:

Hoppa. Een paar ritselingen, maar niets concreets.

Ik bijt echt niet hoor. Waag eens een poging. :smiley:

1 like

Een up en de prijs nu vast naar € 225 inclusief verzenden.

2 likes

Even onder de aandacht. Ik bijt echt niet hoor! :slight_smile:

1 like