Verkocht: Vintage duiker (ESA 536.121) geserviced, €100!

Deze gave vintage duiker mag naar een nieuwe eigenaar. Gewoon een heel cool horloge, niet in de laatste plaats vanwege die faded bezel.
Het horloge is in december 2018 nagekeken en gereinigd door PeterLC. Hij heeft de wijzerplaat gereinigd, van een nieuwe batterij voorzien en hij heeft het horloge tot 6 bar op waterdichtheid getest. Peter heeft op mijn verzoek de minutenwijzer gerepareerd: daar zat een gat in dat hij heeft opgevuld en bijgekleurd. Vorige maand heeft het horloge verder een volledige onderhoudsbeurt gekregen bij horlogemaker Dirk Oskam.

Het lijstje:

• Merk en model: Eska Quartz 20 atm
  • Uurwerk: ESA 536.121
  • Kast: MRP SA 503.305 (Monnin-kast, maar dat staat er niet in vermeld)
  • Diameter: 37mm (excl. Kroon)
  • Lugs: 18mm
  • Jaar: weet ik niet
  • Glas: mineraalglas
  • Band: inclusief vintage tropic
  • Het horloge loopt prachtig en heeft vorige maand een volledige onderhoudsbeurt gekregen.
  • Prijs: €235 inclusief vintage tropic. (die verkoop ik niet los, tenzij dit horloge gekocht wordt door iemand die de tropic er niet bij wil hebben). Ik heb geen interesse in ruil, tenzij iemand een 3D oyster heeft voor de Alpinist + €€
  • Afhalen in Vlaardingen of (overdag) omgeving Zoetermeer of verzenden. Verzendkosten delen we. Verzending is voor risico van de koper.
  • Berichten graag via PB

20190310_131856

20190310_131829

20190310_131733

20190310_131706

20190310_131932

8 likes

Up! Een ruil met een Miltat Oyster is niet meer aan de orde, die heb ik inmiddels.

De bodemprijs maar meteen: €200 ex. verzenden.

Omhoog :arrow_up_small:

Stoer vintage duikertje, faded bezel, mooi kwaliteitsvol uurwerk, recente beurt á €75.

200,00 :arrow_right: koopje!

1 like

:arrow_up_small:

Een laatste up. De advertentie zal ik verder niet meer uppen maar ik laat hem wel in het blauwe gedeelte staan. Stuur gerust een PB als je interesse hebt.
Ik ga het horloge weer dragen, dus ik kan niet garanderen dat de staat zo onberispelijk blijft.

Nou ja, toch maar weer een upje. Mag weg voor €150 ex verzenden.

1 like

:rofl:

1 like

Ultieme poging, want hij ligt maar stof te happen. €100 ex verzenden.

gereserveerd

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.