Verkocht: Vulcain Cricket cal. 120 met alarmcomplicatie

Te koop aangeboden: Vintage Vulcain Cricket, ook bekend als “the presidents watch”. Leuk en zeer prettig dragend vintage horloge met rijke geschiedenis, in goede staat en met recente service van het uurwerk (begin 2020).

Voor wat meer achtergrond zie o.a. een leuk #TBT-artikel op Fratello Watches over de Vulcain Cricket:

Merk en model: Vulcain Cricket
Diameter: 34 mm (draagt iets groter m.i.), 18 mm lugbreedte
Leeftijd: jaren '50
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: apr. 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: het horloge op vintage beads of rice band, en bewijs van onderhoud aan het uurwerk
Verzendkosten of afgehaald: evt. aangetekende en verzekerde verzending is inbegrepen in vraagprijs, persoonlijke overdracht in de Randstad kan ook
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette vintage staat (zie foto’s), plexieglas is krasvrij
Soort uurwerk en kaliber: Vulcain cal. 120 handopwinder met alarmcomplicatie, volledig uurwerkonderhoud uitgevoerd begin 2020 dus hij loopt zeer goed en ook de alarmcomplicatie werkt prima

Vraagprijs: € 720,- incl. evt. aangetekende en verzekerde verzending.
Voorkeur gaat uit naar verkoop, maar (in)ruil van vintage of modern is niet compleet uitgesloten.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Groet, Matthijs

12 likes