Verkocht: Zelos Eagle E-1A (42mm, DLC coating, 200m WR etc.)

Nu een half jaar in bezit en twijfel of die gaat blijven. Draagt erg fijn en de DLC coating is top, maar merk dat die vaker blijft liggen als de rest.

Ontzettend leuk en origineel ontwerp, straaljagers dienden als inspiratiebron voor dit design. Kast bestaat als het ware uit 2 delen. Voor meer info hier een review: https://www.watchreport.com/video-review-zelos-eagle-e-1a/

Merk: Zelos Watches
Model: Eagle E-1A
Diameter: 42mm
hoogte is 16mm, echter dit komt door de double domed sapphire. Hij is zeker wat hoger als gemiddeld maar draagt niet zo hoog als dit doet vermoeden, kast is zelf 14mm.
(52mm Lug to lug, 22mm lug width)

Leeftijd: December 2017
Staat: 9/10, klein mini schaafje aan de linkerzijde van de kast, echter door de DLC coating is deze nog geheel zwart en met moeite zichtbaar. Een band is gloednieuw, de ander die erop zit gebruikt maar wordt eigenlijk alleen maar mooier hoe meer die gedragen is. Horloge loopt meteen, soepel opwinden en houdt erg goed de tijd.

Zit een klein krullend pluisje op het midden van het glas bij de foto’s, de vorm van het glas maakt dat stof etc. wat minder goed opvalt. Het glas heeft dus geen krassen.

Verdere specificaties: Miyota 9105, 4mm dik double domed saffierglas, AR coating, BGW9 Superluminova, 200M WR, komt verder in een leuk kistje met extra band en garantiepas (met nog een half jaar garantie)

Levering: ophalen of verzenden kosten koper

Prijs: 370 euro (eventuele (in)ruil sta ik beperkt voor open)
List is 760 USD, heb hem zelf met wat korting gekocht destijds en omgerekend ongeveer 470 euro betaald.

Foto’s:

1 like

Upje en prijsverlaging voor deze aparte verschijning, 350 euro!

Bij weinig interesse ga ik denk ik eens zoeken naar een zwarte two-piece perlon hiervoor.

Up! Betreft trouwens nummer 19 van de 100, voor wie daar iets om geeft.

Prijs mag naar 320 euro.

Tijdelijk scherpe prijsaanpassing wegens een aanbod dat ik heb gekregen op een ander horloge.
Gaat die hiervoor niet, dan wordt het een nieuwe strap en blijft die mooi :grin:.

250 euro

Up!

Kreeg een vraag over het stofje op de foto, deze zat aan de buitenkant van het glas voor zover dat niet duidelijk was! Slecht opgelet met foto’s maken maar nu dus niks meer te zien.

Laatste poging, echt de bodemprijs.

200 exclusief evt. verzending

Niet genoeg interesse!
Mag een slotje op, hij blijft.

Mag opnieuw in de verkoop, kerst is duur dus wat extra is altijd lekker.
Hoeft zeker niet weg, dus de vorige bodemprijs blijft mooi staan.

200 euro, DLC coating, double domed sapphire en een extra groen rubberen bandje erbij dan maar!
Lijkt mij een goede bang for buck :wink:.

Ligt nu op de zwarte leren band, oogt wat mooier en vooral lekker toolwatch in all black.

2 likes

Verkocht :lock:

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.