UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Vd Valk Eindhoven ook…als er tenminste een paar Belgen ook wat gekocht hebben! :grimacing:

4 likes

Meh, dat is net tijdens mijn vakantie. Daar gaat mijn date met Hans.

3 likes

Bewaren we de jouwe. Kan ik gelijk 2 Tutima’s bewonderen :sunglasses::sunglasses:

3 likes

Van der Valk Dordt is beter. :smirk:

4 likes

Ok. Maken we er centraal Europa van :sunglasses::sunglasses:
Bergen op Zoom of zo.

6 likes

ferry

We zitten nu dus op 37!

@MotoSkooly

17 likes

Au, au, wat doet dat pijn!

2 likes

Valt mij op dat toch wel een aantal niet-kopers van HFLE’s en dit soort projectjes vaak de sterkste mening hebben :upside_down_face:

2 likes

Het doet me goed dat voor een quartz horloge er toch zoveel animo is. Misschien is het horlogeforum eindelijk genezen van het “jammer dat het een quartz is” syndroom. Zo jammer van die asymmetrie. Had ook bijna meegedaan. Misschien toch eens naar een psycholoog.

7 likes

Als je heel goed kijkt is geen mens zelf symmetrisch…“deal with it” :joy:

2 likes

De assymetrie heeft een reden hé, ter bescherming van de kroon, en trouw aan het originele ontwerp uit de 80ies. Het origineel is overigens ook een quartz.

3 likes

Zeg dat nou niet! Straks annuleert iedereen het, omdat ze er overheen gelezen hebben :wink:

2 likes

Ik koos alleen voor dit horloge vanwege het COSC certificaat. Zo eentje wilde ik nog hebben.
(En het moet gezegd: de nauwkeurigheid van een quartz COSC is bijna griezelig goed!)

3 likes

Vind een Quartz af en toe veel praktischer. Als dit een automaat of handopwinder was geweest had ik niet meegedaan.

4 likes

Beetje laat zie ik maar: nee dank je, ik heb een (eerste, echte) Dreadnought PRS-2, dat is Precista genoeg voor mij :slight_smile:

5 likes

Dit dus… Plus het COSC-gebeuren. handige referentieklok.

4 likes

Top actie!

Als ik mijn PRS40 niet had…

1 like

Als je doelt op mij, negatief.
Ik heb mij destijds ingeschreven voor de hfle. Deze van de hand gedaan, voor alle problemen van levering naar voren kwamen.

Ik vond de actie wel leuk, echter op een gegeven moment had ik het idee dat ik op de zwarte beurs stond (nu weer een actie en weer een actie en nog een actie…)

Dat stond mij tegen.

On topic: dit is anders. 1 horloge met mogelijk 1 rubberen band. Prima actie en niet al die bombarie.

2 likes

@Motormuis, kan je nagaan bij Eddy wanneer de batterijen zijn geplaatst in de te leveren sets? Dan weten we hoe lang we ons geen zorgen hoeven te maken :yum:

1 like

Beste leden,

Betalingen druppelen binnen
Ik heb al 28 (!) betalingen ontvangen. Puik, bedankt! Nog maar 10 te gaan. Vergeet niet: de deadline voor het ontvangen van de betalingen is nu woensdag 12:00 uur…

Gratis levering in NL
Omdat er veel meer exemplaren verkocht zijn (38 i.p.v. de beoogde 25), heeft Eddie beloofd om de verzekerde verzending van de grote doos met alle horloges naar NL op zich te nemen. Een extra band bij ieder horloge zit er helaas niet meer in. Het houdt ergens op met goodies en korting, maar ik heb het geprobeerd. Zo is het ook goed, toch?

:musical_score: Eddie bedankt, Eddie bedankt, :musical_note: Eddie, Eddie, Eddie bedankt. :notes:

Rubberen banden
Zodra ik weet of en hoeveel korting Isofrane wil geven en wat de minimale bestelhoeveelheid is, laat ik het jullie weten. Hoor ik vóór woensdagmiddag niks van hen, tuig ik alleen de “Borealis-variant” op. Wordt vervolgd.

Next steps

  • laatste betalingen afwachten (woensdag 12:00 uur, @motormuis :pray: :crossed_fingers:)
  • inkoopactie rubberen banden optuigen (woensdagmiddag)
  • definitieve aantal horloges inkopen (woensdagmiddag)
  • wachten op levering (edit: ik heb Eddie gevraagd naar een schatting van de levertijd nadat hij de betaling van mij heeft ontvangen, kom ik op terug)
  • uitreiking organiseren
  • horloges versturen naar en op kosten van diegenen, die hier niet bij kunnen zijn (deze leden ontvangen een PB met de werkelijke verzendkosten en het verzoek dit aan mij over te maken)

Als ik iets vergeten ben, lees ik dat vanzelf van één van jullie.

Spreek jullie snel!

27 likes