UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Jij en uhrforum:

FB_IMG_1522938202925

2 likes

Mooi initiatief Hans! :clap::clap::clap:

1 like

Dank je wel muchacho.

1 like

Prachtige actie! :facepunch:t2::smiley:

1 like

Dankjewel!

1 like

Dus met zo’n 68 maanden op de teller komen we uit op november 2023 EOL (van de batterij dan)…

1 like

Zoiets ja!

1 like

Daarom heb ik hem niet besteld.

1 like

Het is ook “out of my comfort zone”, dat asymmetrische. Spannend, toch? :wink:

1 like

Vind asymetrische kasten normaal ook lelijk net als bv bij de Seiko giurgariononono (geen idee hoe je dat schrijft). Maar bij de Precista vind ik het wel mooi. :smirk::metal:

1 like

In het blauwe deel in 3…2…

:kissing_heart:

3 likes

No no no no. :smirk:

2 likes

Ik heb hem niet besteld omdat het quartz is.

3 likes

Ik heb dit onderwerp serieus gevolgd en ik ben onder de indruk geraakt van dit leuke initiatief en de reacties. Het horloge is gewoon mooi, degelijk en precies, als ik nog een lichamelijk actieve levensstijl had gehad, had ik er zeer zeker eentje besteld!
Voor de wachtenden, veel plezier ermee! :+1:t5:

20 likes

Top geregeld, erg blij mee! nu op zoek naar banden. Denk eerst een Erika original MN.

4 likes

:smile:

Giugiaro

1 like

:smile: De ‘Aliens/Ripley’ watch? Ik vind 'm wel cool. Net als de Seamaster PloProf.

2 likes

UPDATE

Bestelling
De Precista’s zijn besteld, want alle 38 kopers hebben keurig op tijd betaald. Bedankt daarvoor!

Betaling
De rekening van de gehele bestelling wordt nog vanochtend door mij aan TimeFactors betaald.

Verzending vanuit UK
Als TimeFactors de betaling vóór het weekend ontvangt (ga ik vanuit), regelt hij dit weekend de verzending naar NL. Dit duurt maximaal een week. Vanaf dat punt laat ik het los, want… :point_down::point_down::point_down:

Uitreiking/verzending
Nu pakt @jeroenderee het verder op. Hij neemt contact op met alle kopers via een PB om tot een dag/datum/locatie voor de uitreiking te komen, danwel dat voor verzending kan worden gekozen natuurlijk. Leuk dat je dit van mij wil overnemen, Jeroen! enjoy :muscle::muscle::muscle:

Zie ik jullie tijdens de uitreiking, en/of elders bij een andere gelegenheid.

image

Gr. Hans

34 likes

Geweldig gedaan, complimenten en bedankt!
Mvg. Bertjan

2 likes

Perfect geregeld Hans. :+1:t3:

3 likes