UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Omdat ik geen PB’s meer mag versturen de komende 24 uur :joy: (lock op ca. 10 per dag op HF, wist ik niet), spreek ik de rest van de kopers van de Precista maar even zo aan.

Is deze band wat voor jullie? Stuur maar een PB, dan noteer ik je keuze. Of ik mag/kan antwoorden de komende 24 uur is dus nog maar zeer de vraag :smile: maar dan heb ik je wens wel alvast binnen.

@Marco_T @Mbovenka @Motoskooly @Mywatch @Nighthawk @Pablo1971 @Ruit @SebasK @Sjoesbal @Thijs_Kremers

De rest zet ik hieronder, want ook in een reactie mag je kennelijk maar 10 leden tegelijk aanschrijven :sunny:

De rest heeft dus zoals gezegd al wel een PB ontvangen en ik heb al bijna 10 positieve reacties binnen. Dank hiervoor.

Gr. Hans

1 like

@Vamonos @Wezel @Zulu

van hun website:

All sales to European Union include VAT Tax. International customers outside European Union may be charged for taxes and duties upon delivery

Ze mogen niet eens zonder Portugese btw leveren naar personen binnen de EU.

en “afrekenen” buiten de EU? wat is dat voor onzin?

1 like

Op de produktpagina staat niet dat de prijs van US$25 exclusief VAT is. Als dit erbij had gestaan, had ik gesnapt dat dit er nog bij zou komen.

Dus omdat vanuit Portugal wordt geleverd aan Nederland (beiden dus binnen de EU), verwacht je op grond van hun tekst niet dat er nog VAT bijkomt.

Tijdens check-out wordt bovenop de vermelde prijs dus pas VAT berekend. Dit vind ik erg verwarrend, of ligt dit aan mij?

Officieel mag een bedrijf dat verkoopt aan particulieren niet adverteren met prijzen excl. btw. Ik neem aan dat dat ook geldt voor bedrijven in geheel de EU.

Als je bijvoorbeeld kijkt op de site van Staples (het vroeger office center) kun je aangeven of je winkelt als particulier of als bedrijf. Bij de eerste zijn de prijzen inclusief btw, bij de tweede excl.

1 like

Vandaar mijn aanname dat de vermelde prijs inclusief BTW is. Dan is de verrassing tijdens het afrekenen een onaangename. Toch?

2 likes

helemaal gelijk.

Maar wat is dat “afrekenen buiten EU” dan voor een vreemde opmerking?

(he, ik heb een zwarte bankrekening in Zwitserland :sunglasses:… zo iets? )

1 like

Rare jongens, die Portugezen, maar met een fraaie omhaal scoren op cruciale momenten en heerlijke Port maken kunnen ze wel degelijk.

3 likes

Deze blief ik niet Hans. Niet mijn kopje thee.

1 like

No problemo!

Fijne avond.

Gr. Hans

1 like

Hallo,

Ik heb wel interesse

1 like

Peter, ff je gegevens weghalen.

2 likes

Dank je. Was in de veronderstelling dat ik een of stuurde.

2 likes

Pb me maar even als je wilt, want ik mag niet meer nieuwe pb’s schrijven (wel reageren).

Heeft Eddie de grote doos dit weekend opgestuurd? Enkel interesse & anticipatie :wink:

2 likes

Betaling is nog onderweg, Engeland :wink:
Planning is dat het op tijd bij Jeroen is in elk geval.

2 likes

@jeroenderee is er een overzicht wanneer de meeste mensen komen? Ik heb zelf voor zaterdag gekozen. Ben benieuwd of ik daar dan alleen zit of dat er meerdere mensen zullen zijn. Lijkt mij wel leuk om meer HFers te ontmoeten. :metal:

1 like

Dus dat :sunglasses:

1 like

Zoals het er nu naar uitziet wordt het de zaterdag. Die heeft tot nu de meeste stemmen :+1:

1 like

Ben het al gewend. Ik ruik niet zo fris. Er zit normaal niemand om mij heen. :yum:

1 like