UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Precies! De timing van deze inkoopactie was daarbij ook perfect voor mij. Ik was net tot de conclusie gekomen dat ik geen horloge had dat ik mee kon nemen op vakantie zonder gedoe.

3 likes

:scream: There’s more?

1 like

Straks krijgen we ook nog een watch roll, Ko straps, kurken banden, een NATO en watch art :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

8 likes

Quartz & asymmetrisch heb ik geen problemen mee, met Swiss Made meer :wink: Weet iedereen overigens waarom deze Precista Swiss Made is i.p.v. van dat het gebruikelijke “Great Britain” op de wijzerplaat staat? Omdat Eddie een COSC wilde & die alleen maar aan Zwitserse fabrikanten worden geleverd. Kijk daarom, heb ik soms moeite met Swiss Made…

1 like

Hij is van harte welkom dat COSC certificaat. Dat er dan Swiss Made op de dial staat is misschien geen must voor een goedkope beater maar toch ook geen echt bezwaar? Hij zal er niet slechter door geassembleerd worden in zo’n Zwitsers atelier.

Ben best fan de UK en zijn industriële Heritage, maar “Swiss Made” op een horloge past net zo goed als stokbrood met brie en een rood glas wijn in Frankrijk :yum:

5 likes

I’m not falling for that one!

2 likes

Maybe. Just maybe.

Nee gast.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Update!!

Eddie zelf aan het woord:

////

Payment received and I’ve packed 26 so far, I should be able to get them off to you tomorrow.

Regards,

Eddie

////

Komt allemaal dik in orde dus.

Fijne avond allemaal! Ook diegenen die rillingen van quarz (“kwarts” klinkt echt beter) krijgen en schuimbekken van assymetrische kasten.

Wij toekomstige dragers van deze kekke Precista weten wel beter. Dit is gewoon een tophorloge voor het geld!!

10 likes

Dat van die asymmetrie ligt volledig aan mij zoals je in mijn post ziet. Ik heb OCD. Dat is helemaal geen fijne aandoening.

1 like

Er zijn pilletjes voor.

Voor droeftoeters ook. Zijn van die blauwe. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Oh maar wacht, daar heb ik wel een oplossing voor:

Als jij nou zeurt over assymetrie en we laten anderen zeuren over quartz horloges maar laten verder iedereen met rust en in hun waarde met hun mening en aandoeningen…

Oh oh, en als we dan gewoon iedereen zijn gang laten gaan zonder dat een ander zich daar aan ergert, dan zijn we er volgens mij ook… Toch???

:wink: :wink:

PS: ik ben je maar aan het plagen he, ieder huis zijn kruis he :wink:

3 likes

Dan graag met datum. Quartz of Kinetic is okay.

1 like

Ik plaag ook maar…

3 likes

…en tegen…:wink:

Wat ben ik blij dat dat ding geen afgekapte cijfers heeft! :laughing:

1 like

Wat kan er toch veel mis zijn met modellen he… :slight_smile:Zelf laat ik ook liever een cijfer weg (heb ik in mijn eigen ontwerp ook gedaan) dan dat ik cijfers afbreek…

1 like

Heb niks tegen cijfers hoor :smile:, zelfs afgekapte, als het met stijl :ok_hand:t4: gedaan is.

Ieder z’n smaak en ik heb ook m’n issues (vaak ronde indexen :scream:), maar val daar niet om de haverklap anderen lastig mee.

Dat de PRS maar gauw moge komen :pray:t4:

2 likes

Ik krijg altijd de kriebels als ik “kinetic” hoor/lees. Ik ga er even vanuit dat jullie “mechanisch” bedoelen? Kinetic is echt wat anders… namelijk een elektromotor die een mechanisch werking nabootst. Opgewekte energie wordt opgeslagen in de batterij. (Zonder de batterij doet het kinetic-gedeelte het ook niet. Een horloge met een kinetic-functie (lees;Seiko) heeft wel minder vaak een batterijwissel nodig) Maar is dus niet puur mechanisch. Zo! Dat ben ik ook weer ff kwijt…

1 like