UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Nee. Ik bedoel ook echt quartz en Kinetic.

Quartz is dan met batterij, Kinetic is quartz, maar dan met accu en rotor om die accu op te laden.

Daarnaast heb ik mechanisch (handopwind) en automaten (mechanisch met rotor om veer op te winden)

Maar dit is een beetje algemene kennis dacht ik op HF

3 likes

Ah prima,.,Ik lees echter zelden dat iemand ook echt kinetic bedoelt. Zijn er meer merken die dit voeren? Ik ken alleen Seiko. Is dit niet een patent van Seiko? In mijn ervaring worden er enkel Seiko horloges uitgevoerd met een dergelijk uurwerk. Nooit iets anders gezien met dit type uurwerk. Maar ik heb dan ook natuurlijk niet alles gezien…

1 like

Bij kinetic moet ik altijd denken aan de oplader van de electrische tandenborstel, hetzelfde principe :hushed:

Mijn beide Kinetics betreffen dan ook seiko’s :slight_smile:

1 like

Ah dat verklaart een hoop…Dit komt van seiko.nl " Het nieuwe Premier design maakt gebruik van Seiko’s unieke Kinetic technologie." keyword: unieke…

1 like

Een oudje, inmiddels vaak gedragen door mijn zoon. Ook uit de Seiko-stal volgens mij!

image

1 like
3 likes

Ben benieuwd welke straps iedereen op de Precista gaat doen. Wordt het een zwarte rubberen band? Of juist een stoere bruine leren? De meegeleverde NATO? Een MN?

Omdat ik mijn reputatie van “doet toch wat hij wil maar komt daar vaak - heel snel - op terug” hoog wil houden heb ik deze laten komen: een waterproof metallic grijze RIOS ballistic nylon. Ja, dit durft niet iedereen…

:sunglasses: op allemaal, ik trap af:

3 likes

Deze is onderweg:

3 likes

Gewoon op een 20mm Hadley Roma kevlar band!

2 likes

Ik denk dat ik de DiModell Chronissimo erop knal.

1 like

Ik heb een legergroene isofrane die erop gaat.

2 likes

Ik sluit een olijfkleurige canvas niet uit overigens, moet wel een dikke zijn vanwege de hoge lugs.

2 likes

Oei dat is een mooie combi denk ik!

image

2 likes

Voor mij deze…

Canvas band van Miros Time.

2 likes

Heb jij een goed adresje om deze aan te schaffen?

Mooie marathon! Ik heb er voor ht moment een bruine CB van een mm300 opstaan :joy:

1 like

Hij is niet van mij, maar ik dacht ik prop er een fotootje bij van de groene Isofrane, zodat we er een beeld bij hebben. De Marathon zit er toevallig op en het plaatje is van het web geleend.

1 like

Ik heb een bandje onderweg van De Griff
Daar ben ik sowieso benieuwd naar.

Er komt een gratis canvas band mee, die me perfect lijkt voor de Precista.

En van @bordewolf heb ik natuurlijk een MN-strap overgenomen met het oog op de Precista.

3 likes

Heb voor het eerst wat dingetjes besteld op Aliexpress. Heb een bulk NATO bandjes gekocht haha. Kosten een hele euro per stuk daar. Leuk om te proberen.

1 like