UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Toch nog? :smile: Welke heb je gekocht? Misschien kunnen wij als kopers een paar van je overnemen?

1 like

En anders hop op het blauwe gedeelte voor 5 eutjes per stuk :wink:

2 likes

Haha heb een stuk of 10 gekocht. Verschillende kleuren. Was er eigenlijk voor wat tooltjes.

1 like

Update over de sailcloth banden: ze worden eind augustus verwacht. Zodra ik ze binnen heb, worden ze naar ze kopers verzonden.

6 likes

Ik liep me laatst af te vragen: heb ik dat bandje nou al ontvangen of niet? Fijn,dat je ons even op de hoogte stelt.

1 like

Dit schreef ik half juni:

Ze zouden er zoals gezegd nu snel moeten zijn. Ben wel reuze benieuwd, ik heb er nu alleen een in 22mm met geborstelde hardware.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr. Hans

1 like

Luitjes,

Ik krijg net een update vanuit de fabrikant. Er waren 100 banden besteld (50 met en 50 zonder SUBDELTA-logo op de buckle). Nu zijn er 100 met logo geleverd. Foutje van de fabrikant…

Over een week worden de 50 zonder logo alsnog geleverd en alles wordt ineens naar mij verstuurd. Het duurt dus allemaal ietsje pietsje langer, waarvoor mijn oprechte excuses. Overmacht.

Gr. Hans

3 likes

Je kunt ook een plakkertje over het logo doen …

2 likes

Ze worden vandaag naar de kopers verzonden!! Prachtig zijn ze, niet normaal. Klein detail is dat de 3e losse metalen keeper niet is gelukt.

Omdat ze tussen de bandhelften genaaid zitten (kijk maar naar andere bandjes), zou een extra (zelfde) keeper te weinig ruimte voor de flap krijgen. De boel past dan gewoon niet en dat waren ze even vergeten te communiceren :roll_eyes:

De twee die er wel op zitten, zijn echter perfect. Het is prachtig gestraald.

Deze kleine tegenvaller mag de pret echter niet drukken.

Nogmaals excuses voor de vertraging in het productieproces aan mijn leverancierszijde. Jullie geduld wordt echter beloond.

Heel veel draagplezier gewenst!

Gr. Hans

6 likes

'k Ben in gespannen afwachting. Vannacht nog wakker gelegen: waar blijft die band toch? Komende nacht weer lekker slapen.

1 like

Dat zal wel meevallen denk ik :smile:
Ik kreeg ze gisteren pas binnen na de nodige strubbelingen (miscommunicatie, aannames, verkeerd geleverde buckles etc etc) en heb ze vanochtend direct in enveloppes geschoven. Weg ermee!

Welterusten.

1 like

Ik sliep inderdaad vannacht niet zo best en heb, echt waar, nog even gedacht aan die band. Maar ik lag wakker van andere dingen en die hebben helemaal niets met horloges van doen.

1 like

Wat het ook is: komt wel goed.

Morgen heb je er een kek nieuw bandje bij :+1:

2 likes

Dank je wel, Hans, de band is binnen! Dik tevreden met de band én met de verzending (stijl: HF/Candide).

2 likes

Ook hier het bandje ontvangen. Ziet er prima uit. Keurig afgewerkt. :+1:.
Nogmaals dank voor het leuke initiatief.

2 likes

en ook in de Zaanstreek aangekomen. Ziet er mooi uit, bedankt !
gr
Klaas_

2 likes

Hier ook binnen. Stevig bandje (voorzichtig uitgedrukt :wink:). Maar zonder derde keeper struikel ik erover. Dus een Stanleymes gepakt en de 2 keepers verplaatst. Naderhand alles keurig vastgelijmd. Prima! :+1:

4 likes

Jemig dat kan natuurljk ook. Fijn dat je zelf een oplossing hebt gevonden. Staat top!

1 like

Welke lijm heb je daarvoor gebruikt?

Bison Tix Gel :watch:

1 like