Victorinox Airboss Mechanical Limited Edition

Te koop:
Prachtige Victorinox AirBoss limited edition nummer 94/250 die zeer sterk loopt. Complete set met extra ErikasOriginals MarineNationale grijze strap in nieuwstaat die dit horloge afmaakt. Natuurlijk ook mooi op de originele stalen band. Nog in de garantie. Superluminova voor uiterst goede leesbaarheid in het donker. Ik heb dit horloge met trost in roulatie gedragen maar door uitbreiding van de collectie moet ik van mijzelf een aantal horloges wegdoen.

Merk en model: Victorinox AirBoss Mechanical Limited Edition
Diameter: 42mm
Leeftijd: 21-11-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2-2021
Factuur en/of certificaat: complete set met omdoos, doos, certificate, garantie pas, boekje, extra schakels.
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet.
Verzendkosten of afgehaald: ophalen of verzenden. Verzendkosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Ik heb dit horloge in roulatie gedragen. Enige lichte krassen op de stalen band. De kast ziet er super uit.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824 loopt zeer sterk op de pols. COSC.
Vraagprijs: Een vaste €485 inclusief een prachtige ErikasOriginals Marine Nationale strap.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

Prijs toch niet zo vast :laughing:

€465 met ErikasOriginal - €430 zonder Erikas.

3 likes

2 likes

€400 ex Erikas voor deze strak lopende Victorinox, mooie display case back, sterke lume, draagt goed op mijn 16,5cm pols.

Definitie Swiss Made is zowat begonnen bij Victorinox :muscle: Zelfs Rolex is jonger en opgestart in Engeland :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Een prachtige dagelijkse drager, complete set, die zeer strak loopt !

1 like