Victorinox Nightvision

Te koop deze bijzonder Victorinox Nightvision

Ergens op dit forum staat nog een artikel van mij over dit horloge en dat ik hem nooit weg zal doen.

Ahum, wellicht moet ik daarop terugkomen en alleen maar omdat ik hem gewoonweg niet meer draag. Iedere keer kies ik voor iets anders.

Het betreft een zwarte nightvision, met zwarte kast en rubberen band, mooie zwarte wijerplaat met zwarte sunburst, full set met doos, boekje en dergelijken.

Er is recent een flinke batterij ingegaan, dus ze kan er weer even tegenaan.

Een flinke, ja een flinke. Deze victorinox is namelijk bijzonder omdat ze een ingebouwde verlichting heeft, binnenin en aan de buitenzijde.

De verlichting (allen LED) aan de binnenzijde kan door middel van de knop aan de zijkant aangaan zodat de wijzerplaat blauw verlicht wordt.

Twee maal drukken en de lamp aan de voorzijde wordt geactiveerd. Om dit allemaal werkend te houden heeft ze dus flink wat batterij nodig en dat zit erin.

Ze is gedragen maar minder dan ik zou willen. De kast kent daardoor her en der kleine tekenen van gebruik, maar niets ernstigs.

Verzenden kan, risico is daarbij wel voor de koper. Ik zal het netjes en judgementday-proof inpakken maar kan niet in staan voor PostNL. Mijn referenties kun je hier vinden:

Je bent ook van harte welkom om op te komen kijken. Interesse is geen verplichting tot koop, wel een aanleiding voor een goed kopje koffie.

Merk en model: Victorinox nightvision
Diameter:42 cm zonder kroon, 47 cm met kroon
Leeftijd: aug 2015
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set
Soort uurwerk en kaliber: Quartz uurwerk
Vraagprijs: 425,-- euro (excl. verzenden)

Bij interesse of vragen, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een privé bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

4 likes

Up, en een forumlid wees mij erop dat de maat natuurlijk 42mm is, het is geen frisbee!

1 like

Een mooie zonnige dag, dus een goed moment voor deze night Vision, beetje contrast in de dag.

Up en de prijs mag naar ben3den naar 400,–

2 likes

Onder de aandacht maar weer.

Deze kneiter nogmaals uppen.
Prijs naar 385,–?

Up en down in de night vision:

26zzni2uTPRVJWt7W

375,–

Een Climholland waardige up!

5 likes

Nu de nachten langer worden kan een nightvision helpen!!

Up, 365,–

Hij is gaaf, hij is veelzijdig, hij is 350,–!

Up

WRZWgSXZaE0u1ryFT6

1 like

Als we straks de avondklok krijgen, kun je met het licht in horloge mooi in het donker sos versturen naar de overburen.

3 keer op het knopje drukken en je krijgt een sos licht signaal. Terwijl je kunt zien hoe laat het is.

En dat voor 325 euro.

9J8R3OwEXjr03QpOe4

Up and down: 300,-

4 likes