Hierbij bied ik mijn Zodiac Sea Wolf Automatic te koop aan. Ik heb het horloge afgelopen mei overgenomen van @BaytLif. Dit klassieke duikhorloge verkeert in erg goede staat gezien de leeftijd en houdt goed de tijd. Ik verkoop het omdat ik mijn oog heb laten vallen op de Grand Seiko van @JohnD. De originele vintage beads of rice band, heb ik geïmporteerd vanuit de VS. Helaas bleek een van de endlinks te breed, dus die heb ik op maat laten maken door Nico Rijsdam.
Te koop en/of te ruil: Te koop
Merk en model: Zodiac Sea Wolf Automatic
Diameter: 35 mm
Leeftijd: 1953 - 1960
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): Mei 2024
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen doos, wel voorzien van een originele vintage Zodiac-stalen band.
Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten voor rekening en risico van de koper, ophalen in Vlaardingen mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): In goede vintage staat, met prachtig patina (als je ervan houdt) op de wijzerplaat. Het automatische uurwerk loopt nauwkeurig en de bezel draait soepel. In januari door de vorige eigenaar getest op 50m waterdichtheid.
Soort uurwerk en kaliber: Zodiac 72 automaat met hacking
Vraagprijs: €599
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).