Vintage incoming

Nee, helaas niet :slight_smile: maar hij was te leuk om te laten liggen.

1 like

Fraaie kleur ook de Etna doosjes uit die periode :hugs:

1 like

Mooie aanwinst, leuk dat het doosje erbij zit.

1 like

Deze NOS Laco uit 1930 vandaag besteld.



mooi ontwerp

20 likes

Bijzonder ontwerp en afgaande op de foto’s in uitmuntende staat voor een 92 jarig exemplaar. Gefeliciteerd!

Zelf net voor de grap Ebay geopend en gekeken op wat het eerst zou aflopen. Een minuut later voor 18 euro incl. verzenden dit Indiase horloge gewonnen :rofl:

7 likes

Deze!

MTOiwm

My Third Omega in one month😎

19 likes

laat me weten hoeveel import heffing er boven op komt (heb er ook een paar gezien)

mooie omega. welk cal ?

1 like

1968 Kelton duiker 60 meter waterproof

14 likes
1 like

751

Doe ik, ik gok op 15 euro (met name klaringskosten, de btw is maar 21 procent over 18 euro)

1 like

Een vierkant horloge van het merk Desira, automaat 31x31mm.

Compressor kast.

17 likes

zeer fraai

1 like

Dank u! :blush:

Even peentjes gezweet voor deze…
Maar het is de moeite waard, een Seiko 6246-9000, ook wel bekend als de Grand Seiko 62.
Maar dit is geen Grand Seiko, maar een Seikomatic chronometer 6246-9000. Maar 1 jaar gemaakt en toen heeft Seiko van dit model met hetzelfde typenummer er een Grand Seiko van gemaakt.

Ik kwam hem tegen op Buyee en zag dat er niet veel mensen het horloge volgden. Dus deed ik een bod, en na heel wat spannende minuten had ik dus gewonnen… Een 6246 voor onder €1000 is nooit een slechte deal…

Voor mij is deze nog mooier, omdat het juist een Seikomatic is. Die serie draag ik een warm hart toe en heb er dan ook wel een heel aantal van…
Maar voor deze gaan er toch wel een paar andere horloge de deur uit…

16 likes

Zijn die dials origineel? Die Longines merknaam ziet er wat tricky uit naar dat kan natuurlijk ook de foto zijn.

1 like

Dat lijkt me zeker niet aan de foto liggen helaas.

1 like

Ik heb brakke foto’s gezien waar ik eerst wel eens redial heb geroepen en later bleek het aan de foto te liggen.
Sindsdien ben ik wat voorzichtiger.

1 like

En ook een van de meest klassieke Seiko dial&hands ontwerpen, gefeliciteerd :clap: Eens niet uitbundig maar gewoon strak, mooi met die lange wijzers en gefacetteerde markers!

1 like