Vintage Omega endlinks gezocht | 547

Goedemiddag,

Heb een 1098 band gekocht voor op mijn Seamaster. Eerste stap is er dus. Tweede stap is: origineel horen er de 547 endlinks op. Praktisch onverkrijgbaar natuurlijk, maar wil toch een gokje wagen hier.

Heeft iemand de Omega 547 endlinks toevallig in bezit en wil ze verkopen?

1 like

Een upje. Op eBay staan ze niet, los in de verkoop kan ik ze niet vinden. Een gouden tip wordt ook gewaardeerd!

Is een Forstner een optie of heb ik het mis?

is ook ‘iets’ goedkoper dan de €250 die ik zag voor 547’s…

1 like

Waar zag je ze staan voor 250 euro? Goede tip van die Forstner, zeker gewoon voor het zelf dragen is het een optie. Kan ik daarna altijd nog verder zoeken naar de 547.

Nee, dat was voor de 47 (chrono24.com). Jeetje, wat luistert het nauw.

Jup.

Opzich wel grappig, want op jouw plaatje lijkt het zo te zijn dat ook een 526 of een 144 zou moeten passen bij de Seamaster? Ik las toch wel duidelijk dat de 547 echt bij de Seamaster 120 geleverd werd, maar wellicht zien ze die ook als duiker.

We hebben het natuurlijk ook over >50 jaar geleden dat die dingen gemaakt en geleverd werden…

Ik ben ooit ergens in NL of Belgisch limburg geweest voor endlinks bij een handelaar. Misschien iemand die naam nog kent. was een omega handelaar

Goede tip, ik neem aan dat jij ook de persoon bent die bijna 6 jaar geleden een 1098 + 547 endlinks verkocht op omegaforums?

En die ik dus ook daar had benaderd… :innocent:

1 like

Klopt helemaal. Maar ik weet niet meer hoe ik zijn adres gevonden heb, ik heb er toen verschillende endlinks gekocht .