Vintage Omega Seamaster Quartz volledig goldplated €359

Mooie vintage Omega aangeboden. Het horloge dateert naar schatting uit omstreeks 1970 - 1980. Loopt op dit moment niet. Ik ben niet handig en heb absoluut geen zin om het horloge te moeten openen. Het horloge is optisch in zeer goede staat en lijkt me niet beschadigt, waardoor alleen het batterijtje gewisseld zal moeten worden. Echter kan ik dit niet garanderen.

De Omega is door mijn opa nagelaten om mijn rijexamen mee te bekostigen. Nu ik 16,5 ben is het tijd om met lessen te gaan beginnen.

Zeer net maar toch opvallend horloge dat bij vrijwel alle gelegenheden gedragen kan worden. Zelf ben ik bijzonder gecharmeerd over de Genta-achtige gouden band welke je, behalve op een Audemars Piguet, niet vaak ziet.

Vrijwel geen gebruikssporen zichtbaar, alhoewel er met een loep er natuurlijk haarlijntjes te zien zijn. Band vertoont wel sporen van slijtage. Dit is echter niet storend. De wijzerplaat verkeert daarentegen in smetteloze conditie.

Het verplichte rijtje:

Het merk + het model:
Omega Seamaster Quartz

De diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten):
38mm

De leeftijd van het horloge:
30 tot 40 jaar (schatting)

Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires:
Enkel het horloge.

Eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald:
Aangetekende en verzekerde verzending op k.k., of op te halen in Lelystad

De conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.):
Zeer nette staat voor de leeftijd. Werking onbekend. Het horloge is optisch in zeer goede staat en lijkt me niet beschadigt, maar ik geef geen garanties.

soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type):
Omega 1432 quartzuurwerk

Vraagprijs:
€359 of een aannemelijk bod

Kijk voor mijn aan- en verkoopervaringen op het forum hier: klik

3 likes

Bump! Heb je nog vragen, stel ze gerust via PB.

1 like

Leuke ruildeal binnen het forum gemaakt, mag op slot!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.