Vintage Roma Hercules horloge

Omdat ik dit horloge niet meer draag, mag hij de collectie verlaten. Het betreft een zeer mooie vintage Roma Hercules horloge, vermoedelijk uit de eind jaren '80 - begin jaren '90. Dit prachtige vintage horloge beschikt over een Zwitsers ETA 955 414 caliber, dat de tijd nog perfect bijhoud! Momenteel loopt het horloge nog, dus dat wil zeggen dat de batterij nog niet leeg is. Als de batterij leeg is, kun je gewoon een nieuwe plaatsen en je hebt weer jaren plezier ervan! Het plexi glas wat er nog opzit, zit er opzich nog mooi uit, maar een polijstbeurt zal eventueel geen kwaad kunnen. De datumaanduiding verspring nog mooi mee naar de volgende dag. Het horloge zou 20 ATM water resistant moeten zijn, maar dat heb ik zelf nog niet uitgetest.

Al bij al is het dus nog een prachtig vintage horloge, dat zeker nog een nieuwe eigenaar verdiend!

Voor meer info of foto’s mag je gerust een bericht sturen. Ik kan het horloge verzenden (ten koste, en op eigen risico van de koper), of je kan het komen ophalen in Riemst (BE).

Fijne dag!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Sorry mensen, prijs vergeten!

De prijs voor dit prachtige horloge is €150 (exclusief verzendkosten)

Upje met een pricedrop naar €140

Up!

Up!

Kan het geld momenteel gebruiken voor de reparatiekosten van een ander horloge. Vandaar een pricedrop naar €90!

1 like

Upje

Up

Omhoog! :slight_smile:

€85?

En er mag een slotje op :wink: