Vintage Seiko Only (Deel 1)

RLC-wannabe.

Ik heb er nog 2 :scream:

13 likes

Ja soms kom je voor niet zulke leuke verassingen te staan. Vast geroeste springbars is ook nog zo iets.

Maar de band is in ieder geval niet kapot en niet beschadigd, alleen de pin is er uit.

Kan ook gewoon aanslag zijn, dat zie je wel vaker. Maar mocht je een nieuw glas willen is dat ook vrij eenvoudig en zijn er veel aftermarket opties voor een prikkie. Zelfde glas als een vintage turtle namelijk.

3 likes

Waaw Ruud wat een prachtige collectie, laat je er wel nog een paar voor mij over :rofl:
Super mooi!

1 like

De semi militaire rootbeer :grin:

14 likes

Heel gaaf :ok_hand:. En een mooi formaat inderdaad.

1 like

Quartz bah.

:upside_down_face:

1 like

Quartz duikers zijn de leukste :sunglasses:

6 likes

Bah.

Grote bah.

SKX min.

:rofl:

2 likes

Die is prachtig mijn seikomatic 39 jewels ligt momenteel bij Aad met een gebroken mainspring. En er komt een nieuwe plexiglas op nos seiko.
Maar dat gaat helemaal goedkomen.i-img600x450-16127428936jfhbm40900
i-img600x450-1612742893ehzhky40900

6 likes

Wat een knapperd! Genieten man :+1:t3:

1 like

Oja ik was dr nog een paar vergeten :innocent: Heerlijk, geen gedoe met schroefkronen. Een Silverwave-z ontbreekt nog wel in de verzameling :upside_down_face:

7 likes

Rip


Ik ben bang dat ik hem nooit meer zal zien :cry:
Na aanschaf bleek hij onregelmatig te lopen en had dit aan de vorige eigenaar gevraagd of dit ook bij hem het geval was, zodoende dat hij aangaf om het uurwerk te service. Ik natuurlijk dol blij dat hij dit zou doen, maar nu denk ik daar anders over… Mijn groene vriend is daar aangekomen en de vorige eigenaar heeft hem geserviced, helaas is hij nu al 1,5 maand onderweg van D naar NL. Ben bang dat iemand bij de post hem ook mooi vond maar geen zin had om er iets voor te betalen :face_with_symbols_over_mouth:
Nu kijken of de verzender iets terug krijgt van de verzekerde verzending, erg jammer…

2 likes

:sob:

Rot post.

1 like

Oei, dat ziet er somber uit. Maar… Kleine hoop wil ik toch meegeven :innocent:
Eind februari ontvingen wij een pakketje uit Duitsland dat nog voor de kerst verzonden was - verrassend want niet aangekondigd en dus ook niet over geklaagd.
Kort geleden ook weer een pakketje uit Duitsland ontvangen - dit keer 10 dagen onderweg…
Kortom ik hoop dat je de groene alsnog bezorgd krijgt, geluk :four_leaf_clover:

2 likes

Dit bied nog hoop, al was het toen veel chaotischer dan nu.
De verkoper kan ik niets kwalijk nemen, bied uitstekende services. Hopelijk dat dit zich toch zal lonen voor ons beide :pray:t2:

1 like

Nog meer groen.
Helaas een non runner, zie mijn andere topic.

8 likes

Erg fraai, zonde dat hij het niet doet.
Is de moeite waard om hem te repareren :ok_hand:t2:

1 like

15 likes

10 likes

Even een weekje achter elkaar deze Kinetic uit de vorige eeuw.


Zijn tweelingbroer heeft de betere reserve, dus die heeft een weekje rust :sunglasses:

8 likes