Vintage Seiko Only (Deel 1)

Helemaal mee eens. Het is een snoepwinkel :blush:. Geweldige kwaliteit voor redelijk betaalbare bedragen.

Ik ben nog steeds op zoek naar een 45ks of 56ks no date, maar lijken toch nog wel lastig te vinden!

Best wel, zeker in goede staat.

Redelijk uhu tot je de krenten uit de pap gaat zoeken :grimacing::joy:

:rofl::rofl: je moet de verborgen krenten uit de pap zoeken :sweat_smile:

Vond dat ik dat met mijn 5126-8130 wel deed maar de prijs was significant oké oké wel inclusief een service voor hij naar me toe kwam.

tijd voor de grote wisseltruc oftewel weg met de fake plaat en weer snel origineel maken!

6 likes

Het is altijd een gok dat moet mee in de overweging.

8 likes

Doe je goed! Prachtig!

1 like

Dankje hahaha opzouten met die neppe meuk :joy:

10 likes

Zooo jammer. De rechter werkt helaas niet en die is toch wel redelijk zeldzaam. Met originele band ook nog :expressionless:. Maar de linker is gaande :ok_hand: :sunglasses:

4 likes

8 likes

Vandaag is het pakjesdag!
Post uit Tokio! Ik heb een hele mooie 7548-7000 uit 1981. De heer die dit horloge 40 jaar heeft gehad heeft er zeer goed mee omgegaan.


12 likes

17 likes

Mooie band op dit horloge. Ook wel een idee voor de mijne.
Ko?

1 like

Nou, het is eigenlijk de 19mm Molequin band die eerder op mijn Grand Seiko zat. Blijkbaar past deze met een beetje motivatie ook op de 18mm aanzet op de KS haha. Duur bandje dus wel mooi dat ik hem nu alsnog kon gebruiken. Destijds voor aankoop gevraagd of Ko hem kon namaken maar dat werd hem niet.

Nostalgie! Dit was een van mijn eerste vintage Seiko’s. Nu heb ik er opnieuw weer eentje. Ik ben aan het kijken voor een nieuw glaasje maar dat wordt lastig.

8 likes

Welk type glas? (nummer)