Vintage Stowa (32mm), vervangen kast!

Te koop:

Merk en model: Stowa (geen idee van het model)
Diameter: 32,2mm
Leeftijd: onbekend
Papieren, doos en eventuele accessoires: Alleen het horloge
Verzendkosten of afgehaald: Bubbelenvelop? 3-4 euro voor de envelop en wat postzegels.
Conditie (krassen, werking etc): Kast is in vrij goede staat, wijzerplaat heeft duidelijk patina.
Soort uurwerk en kaliber: Handopwinder, er staat een W en een gekantelde 2 onder de balans.
Vraagprijs: €25,-?

Hierna volgen een nauwkeurige beschrijving en een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Zoals te zien is, is de staat van onderhoud van het uurwerkje discutabel - de frequentie sprong nét over naar een andere parameter, vandaar dat de tekst door elkaar staat.

Hier nog een link naar het ‘voor-en-na’-topic waarin ik dit horloge (12 jaar geleden) heb ‘gerestaureerd’. Sinds die tijd heeft het in een doosje gezeten: Knutselen aan een versleten Stowa - Ik ga proberen de foto’s van dit topic op te duiken in mijn archief.

Op aanvraag van @Entei een aantal extra foto’s en meteen van de gelegenheid gebruik maken voor een ‘up’:

Originele kast, wijzers, kroon en glaasje ook gevonden. Het moge duidelijk zijn waarom ik deze ooit vervangen heb:

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.