VK Casio GW-M5610-1ER incl combi bracelet! 115 Euro

De volgende die in de themaweek “ik ga minderen” mag vertrekken, naast de SPB077 die ook te koop staat.
Dit horloge heb ik gekocht om de tijd in te stellen van de rest. Dat is belachelijk natuurlijk, zeker met een site als time.is

Dus voor de globetrotteraars of mensen die een sturdy horloge willen die altijd de juiste tijd aangeeft, dit is je kans. Ik heb m gelijk op de combi gezet, een must voor deze horloges denk ik. Dus dat ge-utter heb ik al gedaan voor je. De ongebruikte band komt natuurlijk gewoon mee. Wist je dat een combi incl verzenden gewoon op 80 Euro komt bij TikTox vandaan?

Ik vraag voor de set 115 Euro. Het is een take-it-or-leave-it prijs inclusief verzenden met track en trace in Nederland.
Het horloge is geleverd op 20-11-2018, nog geen half jaar jong dus.

Wordt ook wel eens genoemd als het ideale vakantie-horloge en nu je vakantiegeld er aan komt… Maar dan heb ik toch liever dat je je vakantiegeld stuk slaat op mijn andere.

De staat is super, wel eens om gehad maar of dat op 1 hand te tellen is… denk t niet.

De belangrijkste specs:
|Accuracy|radio-controlled|
|Alarmen|5 alarmen per dag|
|Weergave batterij-indicator|Indicator batterijcapaciteit|
|Glass|Mineraalglas|
|Verlichting|Volautomatische illuminator|
|Horloge met radio-ontvanger|Zendergestuurd (EU, USA, JPN, CHN)|
|Zonne-energiefunctie|Ja|
|Stopwatch|Ja|
|Wereldklok|Wereldtijden|
|Waterdichtheid|20 bar|
|Afmetingen (H x B x D)|46,7 mm x 43,2 mm x 12,7 mm|
|Gewicht|51,7 g|

De fotokes:

6 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.