Vk Seiko SPB077 **MM200** zgan 16-03-2019 690 Euro incl MM300 strap en verzenden (NL)

Ik heb te koop een Seiko SPB077 op 16-03-2019 door locale dealer geleverd.

Reden van vertrek: Ik wil minderen.

Merk: Seiko
Type: SPB077 aka MM200
Case: 44mm diameter x 13.1mm height - stainless steel with super-hard coating - uni-directional bezel - sapphire crystal with anti-reflective coating - screw case back - screw-down crown - 200m water-resistance
Movement: calibre 6R15, in-house - automatic - 3Hz frequency - 50h power reserve - 23 jewels - hours, minutes, seconds, date
Strap/bracelet: 3-link steel bracelet with three-fold clasp with push button release, secure lock and extender

Vanwege de staat mag deze weg voor een strakke 750 Euro en dit is incl aangetekend verzenden in Nederland.
Compleet met doosjes en afgetekende garantiekaart uiteraard.

11 likes

Goedemorgen! Er zit een beetje ruimte in, dus schroom niet om een ZGAN MM200 aan te schaffen. Wat moet je anders met je vakantiegeld?

2 likes

Hodinkee artikel ter overtuiging. En dan ook nog voor 700 Euro in de bus.

Iemand vroeg betere foto’s van de band want op de eerste foto’s leken er krassen op te zitten. Deze foto’s onthoudt ik jullie niet.

Strak hè!? :ok_hand:

5 likes

Dit is de laatste prijsaanpassing.

Voor 690 Euro kan dit horloge bij jou liggen. Dus aangetekend verzenden doe ik op mijn kosten. Tevens krijg je er ook nog een MM300 strap bij. Nooit er aan gezet maar wel voorgevormd alvast in een kopje kokend water, waarvoor geen dank!

Mocht het zo zijn dat je in afwachting bent van je vakantiegeld en er nu nog niet aan toe bent, ik kan m voor je reserveren!

Plaatjes niet van mij maar van internet.

7 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.