Vincent

@Vincent zocht een horloge welke ik in bezit heb, maar niet gebruikte. Contact werd gelegd en verliep prima. Betaling volgde vlot. Dit is een prima transactie.

Veel plezier met je Casio!

2 likes

Horloge aangeboden die @Vincent zocht, vlotte reactie en soepele transactie, betrouwbare koper!

1 like

Ondertussen al de 2e verkoop aan @Vincent (Vincent.)
En wederom weer top verlopenđź‘Ť

Goede snelle en vriendelijke communicatie
Vlotte betaling en een berichtje dat die in goede orde is overgekomen.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar​:+1::+1:

1 like

Van Vincent een mooie Prisma gekocht.
Super communicatie en snelle verzending, met zorg verpakt.

Fijn om zaken mee te doen, raad het zeker aan.

1 like

Horloge overgenomen van @Vincent. Reageert snel en is 100 procent een aanrader. :ok_hand:t3:

1 like

Een Omega sluiting verkocht aan Vincent. Vlotte communicatie en betaling, kun je prima zaken mee doen dus :+1:t2::+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan Vincent aka @Vincent. Ging lekker soepel en smooth. Kan Vincent van harte aanraden!

1 like

Deze week mijn Certina blue ribbon aan Vincent @Vincent mogen verkopen. Zeer prettige persoon om zaken mee te doen. Vriendelijk, beleefd en snel van betalen. :+1:

Zeker voor herhaling vatbaar dus en aanbevelenswaardig! Dank je wel Vincent en graag tot een volgende keer! En uiteraard heel veel plezier met jouw nieuwe horloge! :slightly_smiling_face:

2 likes

Vincent @Vincent heeft mijn twee Seiko’s 7002 overgenomen, Uiterst prettige transactie, fijne communicatie en snelle betaling. Kan met veel plezier Vincent van harte aanbevelen!

1 like

Een horloge verkocht aan @Vincent. De deal was snel belonken en prettige communicatie. Weer plus 1 dus. :+1:

1 like

Een horloge verkocht aan Vincent. Vlotte en vriendelijke communicatie en betaling, kun je prima zaken mee doen!

1 like

Een Tissot verkocht aan Vincent. Helemaal top gegaan! Een aanrader voor iedereen die iets wilt kopen of verkopen

1 like

Leuke Casio overgenomen van Vincent. Verliep prima…prettig communiceren en snel ontvangen.

Bedankt Vincent!!

1 like

Bandje verkocht aan Vincent @Vincent. Fijne communicatie en snelle betaler. Aanrader!

1 like

Prima ervaring met @Vincent, vlotte en vriendelijke communicatie. Heel veel plezier met de Zenith!

1 like

Leuke en goede ervaring met @Vincent, heeft van me de Rolex Plu overgenomen en na wat opstakels is het toch gelukt :blush:

Veel plezier ermee en bedankt voor het vertrouwen :+1:t2::ok_hand:t2:

1 like

Zeer vlotte verkoopruil gedaan met @Vincent. Betaling stond meteen op de rekening en aangenaam telefonisch contact voor de transactie. Top!

1 like

Horlogebandje gekocht van Vmeinsma :slight_smile:
Snel en goed, prima !

1 like

Horloge verkocht aan Vincent; prettig zakendoen en dikke prima voor de afhandeling.

1 like

Een knappe Seiko Lord Matic verkocht aan Vincent aka @Vincent.

Snelle, vriendelijke en zeer aangename communicatie.

Veel plezier met de Seiko! Zeker en vast tot een volgende (ver)koop.

1 like