Volgende project

Beste forumleden,

Ik denk dat iedere hobbyist het gevoel heeft altijd een andere/ verbetering wil in horloge.

Ik heb nu een breitling colt 44, maar wil nu eigenlijk een Rolex ( ook omdat die wat kleiner is 40 mm) gaan aanschaffen ik zit te twijfelen aan een sub date of gmt-Pepsi. Weet iemand wat de wachttijden ervoor zijn?

Ben nog nooit in S&C gegaan omdat het nog een stap te ver is voor mij ook omdat ik het budget nog niet bij elkaar heb…

Alvast bedankt voor de info.

Paar maanden

Paar jaar

1 like

Ik sta in Luxemburg bij Goeres op de wachtlijst voor de GMT Batman en de wachttijd bedraagt 8 jaar (conservatief). Ze gaven zelf aan dat hij er hoogstwaarschijnlijk wel sneller zal zijn maar niet de eerste jaren… De pepsi is iets langer wachten… 9 jaar.

Stalen Daytona is daar 12 jaar.

Frederick

4 likes

Pfff zulke lange wachttijden is dat verschillend per vestiging en moet je eerst een bedrag aanbetalen of meteen het volledige bedrag voldaan, anders kan ik alvast aanbetalen😜 en wachten…

Gebruik de zoekfunctie met “wachtlijsten Rolex” en neem een weekje vrij om alles door te nemen :joy:

1 like

Oh, damn!

Never mind… :wink:

dit helpt ook niet echt als je het horloge bij S&C wilt kopen

1 like

Horloge wel vaak genoeg bekeken en gezien In vitrines (window shoppen) alleen omdat ik pas op de helft(5k) ben, niet gedurfd om te passen en info te vragen…:disappointed:

Er is geen eenduidig antwoord op je vraag. Lees de discussies en topics die hier bijna dagelijks over worden gestart.

dat is niet zo handig.
niet dat dit weer een wachtlijst discussie wordt maar waarom zou een AD jou een horloge verkopen terwijl je daar nog nooit iets hebt gekocht? er zijn genoeg vaste klanten die op de wachtlijst staan en meestal gaan de horloges dus naar die klanten. niet rot bedoeld of zo maar dat is meestal hoe het gaat.

Oké bedankt, ga maar de stap wagen en navragen hoe het werkt met wachtlijsten en evt aankoopbedrag.

1 like

Hai Bob

2 likes

Idd… Gewoon naar binnen.
Vragen of het kan.
Afgelopen 6 maanden meer dan 10x een NA topic op HF. Paar maanden geduld en hopen dat je op de lijst mag. Succes met de zoektocht

ik denk dat je het meeste kans maakt met een sub. grote kans dat als je vraagt om de Pepsi dat ze zullen zeggen dat ze niemand meer op de lijst willen of kunnen zetten.

ik heb wel verhalen gehoord dat sommigen de sub al best snel kregen. is een kwestie van geluk hebben denk ik.