VoordeligBijDeTijd

Ik heb een horloge gekocht bij Voordelig bij de tijd (Dordrecht). De verkoper, Perry van der Linden, adverteert via Marktplaats. Hij verkoopt alleen Seiko horloges die hij importeert. Mijn ervaring is zeer positief. Goede schriftelijke en mondelinge communicatie. Levering is exact geschied volgens de gestelde voorwaarden. Bovendien hebben de horloges een zeer scherpe prijs. Ik heb vooraf betaald (geen PayPal) en was toch enigszins huiverig. Dit was achteraf gezien niet nodig.
De verkoper houdt je via mail keurig op de hoogte wanneer je horloge verzonden is. Je krijgt een registratienummer van je verzonden pakket toegezonden (track en trace) zodat de levering goed te volgen is via Postnl.
Kijkend naar mijn ervaring kan ik voordelig bij de tijd aanraden.
En betrouwbaar en een zeer scherpe prijs. :~

1 like

Ik weet niet of het Perry is (denk het niet) :slight_smile:
Maar ik heb dezelfde ervaring met voordelig bij de tijd.
Twee keer iets besteld met de ervaring zoals omschreven.

1 like

Ik heb precies dezelfde ervaring met voordelig bij de tijd (Perry vd Linden) dus of het hem nou wel of niet zelf is, de beoordeling is niet gelogen :wink:

1 like

Vandaag voor de 2e keer een horloge bij Perry vd Linden aangeschaft.
5 jaar geleden een Seiko SRH011 en vandaag een Seiko SRP639.
Perry woont redelijk dicht bij mij in de buurt, dus ben ik beide keren bij hem thuis langs geweest om het horloge te bekijken en aan te schaffen.
Wat mij betreft een AANRADER, hij bied voornamelijk Seiko horloges aan tegen zeer nette prijzen.
Zijn website: www.voordeligbijdetijd.nl

1 like

Perry van der Linden: AANRADER FIRST CLASS !!

Tot in het kleinste detail goed geregeld en verzorgd, mijn complimenten.

1 like

Vandaag een mooie Seiko bij voordelig bij de tijd gekocht en afgeleverd.
alles perfect in orde.
goed email contact, vriendelijk door de heer van der Linden te woord gestaan.
En het horloge kwam zeer goed verpakt bij mij aan.
voordelig bij de tijd is een aanrader om bij te kopen

Met vriendelijke groet

Hans

1 like

Hele goede ervaring met Perry (@Voordeligbijdetijd) .

Mooi ruil kunnen maken en zo mijn “jeugdliefde” verkregen.

Goede afspraken, gezellig gebabbeld, kortom gewoon top!

Nogmaals dank Perry!

1 like

Vandaag de Padi Turtle opgehaald bij Perry. Aardige man en keurig geholpen, Perry heeft namelijk gelijk de band op maat gemaakt. Ik denk dat dit niet mijn enige aankoop bij hem zal zijn, dus ik kan voordeligbijdetijd.nl zeker aanbevelen.

1 like

Vandaag leuke ruil met perry gemaakt.
Aardige kerel en zaakjes keurig voor elkaar.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Volgende keer alleen wel een drankje erbij😉

1 like

Snelle levering, goed contact. :+1:

1 like

De padi turtle opgehaald bij Perry.
Goede communicatie en afhandeling!

Zeer zeker een aanrader! :thumbsup:

1 like

PADI Turtle gekocht bij Perry. Uitstekende communicatie en updates, super goed verpakt dus naar volle tevredenheid echt een aanrader!

1 like

Twee Seiko’s aan Perry (@Voordeligbijdetijd) verkocht en alles zéér goed en aangenaam verlopen :thumbsup:
Bedankt en geniet van de Nano & Starfish :wink:

2 likes

Vanmiddag een oude liefde bij Perry van @Voordeligbijdetijd opgepikt. Was mijn eerste keer zaken doen met Perry. Mijn ervaring is zeer positief. Perry is een aardige kerel en absolute liefhebber. Hij nam alle tijd en gaf zelfs mijn kleine jongen die ik mee had presentje mee. Aanrader dus! :slight_smile:

1 like

Vanmiddag de Omega Seamaster opgehaald bij Perry @Voordeligbijdetijd . Onder het genot van een bak koffie onze voorliefde voor horloges besproken en de deal afgerond.
Zeer relaxte en fijne manier van zaken doen.

Prettige ervaring

1 like

Vandaag bij Perry aka @Voordeligbijdetijd een Seiko Sun065P1 op wezen halen. Voor mij de eerste keer bij Perry en zal zeker niet de laatste keer zijn, zeer vriendelijke man en neemt alle tijd voor je.

Ik kan na beoordeling van mijn ervaring Perry bij iedereen aanbevelen.

1 like

Ik heb me eigen scheel gezocht op Misterlimited, Dus excuus als deze verkeerd staat.

Het is erg fijn zaken doen met Perry, ongeacht de prijs, Perry doet zijn best voor zijn klanten, Geen gedoe en je hoef niet overal achteraan te mailen… Als het aan mij ligt. De toekomstige Seiko Koning van NL. En het is hem zeker gegund​:+1::+1:

2 likes

absoluut, hier een vergelijkbare ervaring met Perry

topper!

3 likes

Perry heeft me uit de brand geholpen! Super communicatie!!

1 like

Superervaring met Perry!

Wat losse Seiko onderdelen bij hem besteld voor een SKX mod, steeds zeer vlotte communicatie/updates, goed geholpen!

Aanrader!

1 like