VoordeligBijDeTijd

Vanmiddag op bezoek geweest bij Perry, die hier beter bekend staat als @Voordeligbijdetijd of Mister Limited.

Hij heeft mij goed geholpen aan een band en een tijdelijke pushpin, omdat ik afgelopen weekend weer te ruig gedaan had. De juiste pushpins moesten besteld worden en deze worden netjes nageleverd. Echt een top service en bovenal, een goede vent met verstand en passie voor horloges.

Dus allen: Koop je spul bij Perry! Ik kan hem zeker aanraden :+1:

2 likes

Eigenlijk moet ik niet meer bij Perry (@Voordeligbijdetijd) komen, want ik ben of een horloge rijker of een horloge armerā€¦:wink:

Bedankt, Perry, was weer aangenaam zoals altijd!

1 like

Supersnel mijn Seiko ā€˜Solar Gold Tunaā€™ ontvangen van Perry @Voordeligbijdetijd!
Erg blij mee en zeer tevreden over communicatie en afhandeling. Ben dan ook bang dat dit niet de laatste Seiko is die ik bij hem heb gekochtā€¦ :wink:
Bedankt Perry!

1 like

Prettige ervaring weer met Perry. Helaas dit keer geen horloge rijker, want PostNL is het pakket kwijt geraakt :confused: zie topic: VERMIST: Seiko SNE498P1 Solar

Gelukkig is het pakket aangetekend en verzekerd verzonden. En na wat overleg met Perry via Whatsapp, na 2 weken toch maar besloten het geld te laten retourneren. Helaas wel de kosten van aangetekende verzending kwijt, maar het had dus veel erger kunnen zijn! Dank PostNL :pray:t3:

2 likes

Hoezo? Pakket is als verloren beschouwd? Dan keert PostNL de verzendkosten ook uitā€¦dus die snap ik niet?

Wat ik begrepen heb van Perry is dat je bij verlies/verdwijning van een pakket maar 40% van de waarde uitgekeerd krijgt. Waarom ze dan verzekerservice bieden tot ā‚¬500 begrijp ik ook niet helemaal. Hij schiet er dus al enorm bij in!

1 like

Goede marges heeft ie dan, aangezien t op inkoop is gebaseerd :joy:

2 likes

Gelukkig is de prijs van de Seiko die jij kocht zojuist wat verhoogd bij hem, dus kan hij de schade doorberekenen aan de volgende koper(s). Krijg je na genoeg verkopen van zijn kant wellicht zelfs je verzendkosten terug!

1 like

Weer een top ervaring met @Voordeligbijdetijd. Via pb om een Seiko wijzerplaat en wijzers gevraagd, moesten speciaal besteld worden. Ik kreeg snel reactie hoelang het zou duren, vervolgens een factuur, en bericht wanneer het op een gegeven moment onderweg was naar mij. Alles via pb, erg klantgericht. Zoals het hoort.

Seiko koning van NL :ok_hand:t2:

2 likes

Aanrader!! :+1::+1::+1: Dank Perry

2 likes

Perry heeft mij geholpen met mijn zoektocht naar een unieke wijzerplaat. Mijn eerste idee was helaas nergens meer te krijgen. Perry probeerde zelfs vanaf zijn vakantieadres mee te helpen met zoeken maar helaas. Uiteindelijk een nieuw idee gekregen maar ook dit was niet te realiseren. Tot Perry besloot een dial uit eigen verzameling aan me te verkopen :smiley:
De bijpassende wijzers bestelde hij bij Seiko en zo heb ik uiteindelijk een mooie deal kunnen maken.
Communicatie verliep prima en persoonlijk via PB.
Perry is een betrouwbare gozer die met je meedenkt en je graag helpt.
Volgende keer maak ik zeker weer gebruik van @Voordeligbijdetijd /MisterLimited

2 likes

Prachtig horloge gekocht bij Mister Limited/@Voordeligbijdetijd. Uitgebreide uitleg via de mail door Perry, fijn meegedacht en heel snel antwoord op al mijn vragen, en dat op zondagavond. Horloge was verpakt alsof er een bom in zat, zo veilig. Ik kan hem absoluut aanraden.

1 like

Goede ervaring met Mr limited. Aanrader.

Ik heb seiko stargate 2 wijzerplaat en chapterring besteld. De levering duurde maanden, omdat de wijzerplaat ook voor Perry lang op zich liet wachten. Af en toe informeerde ik en kreeg ik snel een reactie mbt status. De wijzerplaat is inmiddels niet meer leverbaar, dus ik heb geluk gehad denk ik.

De chapterring paste helaas niet in mijn SKX. Een forumlid zag dat o.b.v. een foto die ik plaatste. Perry zag dat bericht en bood uit eigen initiatief aan om de chapterring terug te nemen. Erg netjes en coulant!

2 likes

De eerste keer dat ik een horloge bij Perry heb aangeschaft en wat een plezierige ervaring!
Leuke mailwisseling en snelle en nette verzending.
Topper!!

1 like

Iā€™k heb dezelfde Samurai onlangs aangekocht. Aankoop en verzending heel vlot verlopen (had het zelfs 2 dagen voor ik op reis vertrok binnen!). Er was helaas een pobleem met de wijzerplaat door de QC van Seiko geraakt (what else is new) maar na kort overleg met Perry een goeie oplossing gevonden en snelle, kosteloze vervanging gekregen. Dat soort service krijg je bij geen enkele andere online horlogeverkoop.
A+++ voor kwaliteit, vriendelijkheid en snelheid.

1 like

Zocht de lastig te verkrijgen wijzer set van een SARB033. Een app naar Perry @Voordeligbijdetijd en 24 uur later een betaalverzoek en voor een luttel bedrag werd de set vanuit Seiko direct naar mij toegestuurd.
Service met een hoofdletter S, bedankt Perry!

1 like

Had gisteren mail gestuurd naar @Voordeligbijdetijd voor wat onderdelen. Gisteren betaald en vandaag al binnen. Top service

1 like

Een SKX013 gekocht bij Perry @Voordeligbijdetijd . Fijn contact, vlotte verzending en erg netjes verpakt! Ontzettend goede service! Bedankt!

1 like