Voorraadmodellen Rolex gespot (Deel 1)

Rolex boys,

Omdat het leuk is te weten waar jij jou geliefd Rolex model kan vinden en aangezien het niet alleen over Schiphol moet gaan deze nieuwe topic open gedaan.

Post dus hier gerust afbeeldingen van de Rolex vitrines en vermeld er bij welke AD of handelaar, welk land enz.

Zo help jij misschien iemand die dringend op zoek is naar een bepaald model in zijn zoektocht.

Of vermeld gewoon waar jij jou Rolex gevonden hebt.

Hier enkele afbeeldingen van donderdag bij Burger in Maastricht.

Stond ik aan de vitrine te kijken met mijn Montblanc om de pols, naast mij een man +/- 45 jaar met een gouden Sea-dweller ofzo ( ben niet 100% zeker van het model, maar was een gouden Rolex duiker) om de pols, komt er een oude man tussen ons staan, zegt die op zijn Nederlands "nou nou, ga je die kopen? 31.000 euro? Phoeeeee"
Ik zeg tegen de oude man, gewoon binnen gaan, pinpas door de automaat en je stapt er zo mee naar buiten, laat mij je niet tegen houden. :rofl: Ik heb niet naar de man met zijn gouden Rolex om de pols durven kijken.:joy:

IMG_8837

30 likes

Leuk topic ! :+1:t2:

…maar geen telefoon heeft ?

4 likes

Het was nog lang onrustig in de periferie.

15 likes

3 likes

Een vitrinetopic is altijd leuk, ongeacht het merk. Window shoppen maakt een substantieel deel uit van de hobby in mijn geval :rofl:

7 likes

Hoe oud was die man?

2 likes

Denk dat topic nuttiger zou zijn met voorraadmodellen bij AD’s. Bij de Burgers en Filipoetsies van de wereld kunnen we de voorraad vrij makkelijk googlen.

10 likes

Ik vermouth @HorlogeOpa

5 likes

Dat zou kunnen maar dan was die gouden Rolex een Seiko :joy:

12 likes

…als er maar Champagne geschonken wordt ! :wink:

5 likes

Door mooie mevrouwen :clinking_glasses::champagne::heart_eyes:

5 likes

Kun je dat nog wel met jouw leeftijd?:laughing:

3 likes

download (1)

3 likes

Ben benieuwd hoe lang dit topic het vol gaat houden. Iig weer een leuke voor de HF-bookmakers. :neutral_face:

4 likes

Wat? Champagne drinken?

2 likes

Ok, daar kan ik mee leven…:wink:

Kan zeker…

2 likes

Jippie, ik kan eindelijk iets posten in een Rolextopic! :smiley: Speciaal voor jullie deze foto’s gemaakt, want zelf koop ik toch geen Rolex. Sociaal van me hè?

Op de Ponte Vecchio in Florence. Wel met Vueling vliegen, anders is het te duur.

17 likes

Dat lukt tot zeer hoge leeftijd !!!

1 like

Ge hebt niet goed gelezen hé… men wil hier enkel AD foto’s… :rofl:

Maar euhhhh heel sociaal van je dat je de Rolex liefhebber ook als vrienden wil. :joy:

4 likes

Zit hij weer te trollen ? :joy::joy:

1 like