Voorraadmodellen Rolex gespot (Deel 1)

Alles beter dan een Groene Invicta dozen topic :muscle:t2::clinking_glasses::champagne:

7 likes

Invicta klinkt ook wel als een Champagne merk hoor… :clinking_glasses::champagne:

2 likes

Ponte Vecchio. Haha die ken ik!

2 likes

Ach, Burger is ook geen AD.

1 like

De AD hier in Auckland heeft genoeg in de etalage

12 likes

Ik ben er helemaal ondersteboven van! :joy:

Wat een voorraad… :wink:

14 likes

Ik ben er onderste boven van

Edit: origineel hé :wink:

6 likes

Andere kant van de wereld hè

9 likes

:upside_down_face:

2 likes

Nou eerder een korfbalvereniging (dus gemengd douchen :+1:)

https://www.kvinvicta.nl/sponsors

Gemengd douchen. Altijd +1 :blush::+1:t2:

hqdefault

4 likes

Zoek de kleine Casper :heart_eyes:

5 likes

De daytona 500 nice

:joy::joy::joy:
Dus jij kon het ook niet laten om foto’s te maken onder het motto “ach, misschien nog van nut voor het HF”?

3 likes

Ik heb toch geen idee of die winkel op de Ponte Vecchio een AD is? :joy:
Ik heb het woord (?) AD zelfs nog nooit uitgesproken, althans niet in die betekenis. Ik ben een volstrekte Rolexleek, give me a break! :grin:

3 likes

Enkel foto’s van de vitrines van AD’s zou zijn nut hebben als er nu en dan een gewild model het zou halen tot in de vitrine. Tot dat het geval is, zal het een topic worden van DD’s, DJ’s en PM modellen. Misschien nu en dan een explorer of milgauss…

Daar ben ik me van bewust…

Maar als je zoals ik op zoek was naar een DJ41, flutted en blauwe dial, dan was elke info welkom! :wink:

Heb hem ook via HF leden op het spoor gekomen en de dag zelf nog gaan ophalen.

Dus, als we elkaar kunnen helpen in de zoektocht? Leuk toch? :sunglasses:

Tuurlijk kan het nuttig zijn. Ik zou graag foto’s van AD’s en grey zien. Zo kunnen we naar leuke foto’s kijken en ook de grey prijzen wat opvolgen. Tuurlijk kan dit via google, maar dit is leuker

2 likes

Mocht iemand een nieuwe datejust met gladde bezel (126200) en zilveren wijzerplaat op jubilee spotten in Utrecht, laat het me weten.

Alleen in Utrecht :joy::joy:?

1 like