Voorraadmodellen Rolex gespot (Deel 2)

Dat je een smaakvolle coole gozer bent! Die niet de hele tijd zit te droeftoeteren zoals oestertje. :smiley:

1 like

Kijk dat is goed nieuws!

1 like

Terug kan vast wel, gaat wel van je garantietermijn af. Ken het “probleem”. Lief vragen en deden ze graag. Wel opletten, want uit automatisme zetten ze zo de juiste datum erop.

Proficiat met jouw zoon trouwens! :partying_face:

1 like

Thanks ! Ik ga maar een topic starten “Voorraad Rolex 2020 gespot” :grimacing:

2 likes

Gefeliciteerd in ieder geval met de geboorte van je zoon! Mooie gelegenheid voor een mooi horloge. Hoeveel te vroeg was hij?

Een dikke 5 weken, hij zou zich pas begin januari melden, maar meneer was ongeduldig. In elk geval papa en mama flink laten schrikken, maar gelukkig is alles goed.

Normaal probeer ik on-topic te blijven dus excuus bij deze. Maar Hey we weten allemaal er is toch geen voorraad :crazy_face:

4 likes

Ah spannend… gelukkig alles goed. Mijn dochter was 9 weken te vroeg dus weet er alles van!

1 like

Ik denk dat er in 2021 nog veel minder geleverd gaat worden.
Prijzen eind jaar plus 10%

2 likes

Vroeger was het wel anders… Toen lagen de Sub’s en GMT’s gewoon een paar jaar in de vitrine voordat ze verkocht werden :wink:

1 like

Toen kreeg ik nog 100 kauwgom ballen voor 1 gulden :wink:

1 like

1x gulden? Nee joh, het lipje van een blikje frisdrank kon je bij zo’n automaat gebruiken :rofl:

Deze:
370cab55ceb6616ad7d0a4fa659923f5

4 likes

Boef. Ik zou dat nooit doen :see_no_evil:

2 likes

Hypothetically spoken

1 like

Mocht je nog naar buiten na 9 uur :crazy_face:

3 likes

Ja maar als je te laat thuiskwam, dan kreeg je een pak slaag…
:rofl:

2 likes

:joy:

1 like

Ging je om 20:00 de stad in en had je om 01:00 je zakken flink vol.
Shoarma’tje eten en tollend naar bed.

Nu gaan ze indrinken en halen ze de stad meestal niet eens :rofl:

4 likes

Hi all, even onder de aandacht brengen: we zittten 57 berichten in dit topic en geen een post over het onderwerp.

Iemand toevallig tijdens zijn/haar ommetje nog langs een etalage gelopen?

2 likes

Jaloezie spat er van alle kanten af bij sommige mensen zeg… denk aan je hart.

Tjonge, ik zag zoveel gemiste berichten dat ik mij al verheugde op alle volle vitrine’s die ik zou gaan zien nu in dit topic.

Dat viel dus even tegen.

1 like