Voorraadmodellen Rolex gespot (Deel 2)

Alleen Gassan heeft iets in de vitrine.

Schaap & Citroen heef alles weg gehaald en gaat alles via zoom.

Haha. Dacht je dat serieus?
Dit topic zou alleen nog bestaansrecht hebben als de titel wordt veranderd in “Lege Rolex-vitrine gespot”

1 like

S&c rolex Patek boetiek in Adam heeft wel wat liggen in vitrine maar was niks bijzonders eergisteren.

Rolex schaap en Citroën op de PC is weer gevuld. Voornamelijk day Day Dates in de vitrine. Gassan ook een leuk gevulde etalage.

3 likes

Nee, Lucas drukt het hier graag in je gezicht en wordt je er mee geconfronteerd. Dan reageer je er op natuurlijk.
Waarom in hemelsnaam zou je online gaan, een groep mensen die je niet kent vertellen dat je 12K kapot te slaan hebt maar niet weet wat je wil terwijl je de grote horloge kenner bent, toegang hebt tot alle nieuwe modellen af AD ?

Nee, het initiatief ligt bij hem, en soms denk ik dat hij dit soort discussies graag uitlokt

Hier hetzelfde meegemaakt helaas. Dochter was 10 weken te vroeg. Heb toen een speedmaster besteld die qua datum op de dag van geboorte is gezet! Mega blij mee. Hou er wel rekening mee, dat je daardoor wel minder garantie hebt. Tweede dochter was 8 weken te vroeg, maar daar heb ik het niet voor elkaar gekregen. Denk dat het te maken heeft met de beschikbaarheid van het horloge (ik wilde toen een DJ waar wachtlijsten voor bestaan).

Hopelijk gaat alles verder goed met je kindje!

Geen Rolex, wel cool: VC Overseas in twee varianten met blauwe plaat.

6 likes

Nou ja zeg

Die zijn heel sexy! Staat op het wensenlijstje.

Gassan?

1 like

Snap ik! Schaap Den Haag

1 like

mss nog wel mooier als menig rolex :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Die moet ik echt nog eens passen, een overseas. Prachtige horloges met een betoverende blauwe plaat, als ik de reviews en reacties in video’s mag geloven.

2 likes

Already tried the cronograph version in black, quite big on the wrist. Hopefully the Dual Time will still be there by the moment they reopen, I feel like 41mm would be the best for my wrist. And then I’ll continue to save indefinitely for the Overseas in silver :grin:

Sorry for the off topic, but the Overseas deserves some attention anyway

4 likes

Heel cool deze! Hoeveel mm is dit dan?

42.5, quite a lot on a watch with integrated bracelet

1 like

The dual time would be my choice as well. The chronograph is huge!

1 like

Reminds me of a seiko blue pogue

Gassan dam.

Andere raam lag o.a. een Deep sea Blue, en nog wel wat andere OK modellen! Foto helaas mislukt, maar vast iemand die daar geïnteresseerd in is.

2 likes

Nice :+1:t2:

Waarom vragen ze voor de 126234 - 62800 10,5k?! Aparte plaat?