Voorraadmodellen Rolex gespot (Deel 2)

Deepsea Blue is wel dik. Letterlijk en figuurlijk. Ik denk dat ie verkocht is voor het einde van dit weekend.

Mooi ding idd! Alleen heb je wel een serieuze pols nodig voor dat apparaat.

Ideaal ipv een abonnement op de sportschool.

2 likes

Gassan Dam, had weinig tijd dus slechte foto’s.

6 likes

nr 6 is toch een op en niet een DJ, volgens mij is die omgewisseld.

1 like

Ben benieuwd wanneer het eerste 40 mm stalen sportmodel in de etalage verschijnt. 40 mm staal heb ik sinds 2018 niet meer gezien bij Gassan in de etalage.

3 likes

Helemaal niet dit jaar. En voorlopig eerste jaren niet. Waarschijnlijk nooit meer.

2 likes

Ooit zal de hype overwaaien, maar ja dan lig ik wrs al tussen 6 plankjes.

1 like

Denk niet dat dit nog heel lang geaccepteerd zal worden. Kan een paar jaar duren.

Er zijn ook nadelen:

Op straat wel dragen onder lange mouwen, anders kan je aangehouden worden voor verboden wapen bezit.

1 like

Gaat nog wel ff duren idd

Net de afhaalchinees. Doe mij maar de nummer 12 met extra kroepoek. En vergeet dat gratis zakkie sambal niet.

1 like

Deep Sea = stalen sport model in de vitrine. Dat is al een verbetering, niet waar?

1 like

Als je langer dan 2 meter bent en zwaarder dan 110kg staat dit horloge misschien goed. In alle andere gevallen is die redelijk lomp.

Zoals deze corpulente baas, flinke kerel met een flinke JC om de zijn pols haha.

1 like

We kunnen als nuchtere Hollanders wel onze neus ophalen voor dit soort praktijken. Maar dan moeten consumenten wereldwijd het zat zijn. Anders gaan de horloges net zo makkelijk het vliegtuig in, naar een land waar ze wat minder moeite hebben met een paar duizend euro/yen/dollar premium.

1 like

TT Daytona S en C Maastricht

9 likes

Ik heb het gevoel dat er meer een meer in de vitrine komt de laatste tijd! Leuk!

Weer op stap?

Straks nieuw avontuur te vertellen? :+1:t4:

Wees voorzichtig

1 like

afbeelding

1 like