Voorraadmodellen Rolex gespot (Deel 3)

Ik begrijp van mijn vaste AD dat ze niks op voorraad hebben. Ook voor vaste klanten niet. Wachten tot ze een levering krijgen.

1 like

Bv https://www.kramerwatches.nl/ heeft genoeg liggen… :money_mouth_face:

5 likes

Die heeft elke dag leveringen…

1 like

…vanuit HF :thinking:

Ahja.
Want die HF’ers hebben 01-22 witgouden DD’s die ze ontvangen.

1 like

Of die hadden op ±4 januari een 01-2022 Daytona…

Tja. Flipperaars heb je overal want anders zou er geen markt zijn.

Toch zal er ook een hoop via de grijze achterdeur vertrekken van de ads

Wempe Düsseldorf. Wel 1 bordje voor in etalage met exhibition only. Echter die hand die je ziet pakte de Wimbledon en die is nu verkocht. :thinking:

10 likes

2 bordjes :innocent:

Vuillakken zijn het. Ik weet zeker als je er wat zooi bij koopt wat niet verkoopt, dat je zo mag kiezen.

2 likes

Vandaag een dagje Dusseldorf en Keulen gedaan en alle dealers bezocht.

Overal krijg je zelfde uitleg, NIETS beschikbaar. Alleen bij Bucherer Dusseldorf hebben ze 3 beschikbare modellen laten zien, 1 volgoud, 1 twotone DJ, 1 Twotone DJ parelmoer maar geen enkel stalen model.

In Keulen zeiden ze bij Wempe zelfs dat ze het niet zou verkopen omdat ik van buitenland kwam. Cellini was in Keulen wel beschikbaar.

Net zoals L30N bij Wempe mocht ik zelfs niet gaan zitten. Deur buiten en verkoopster nam een rolex uit de vitrine.

Maar ja wat kan je ertegen beginnen, niets.

1 like

Dat zei je al ja

2 likes

Ach, als zo n rollie onmiddellijk na aanschaf 20% minder waard zou zijn, zoals bij zowat alle andere horloges, zou men zich dan nog zo gek laten maken ?
:worried:

p.s. wellicht ben ik binnenkort even in St Petersburg, zal voor u allen even rondkijken :rofl:

Misschien dan leuk om de volgende keer uitgebreid wat andere horloges te passen… en vervolgens aangeven; Dank je… die ga ik kopen in Nederland :joy:

8 likes

Dat heb ik gedaan in Frankfurt.
Met de daytona ostentatief om recht naar de JLC’s en panerai’s, “nee geen intresse in rolex” , koffie gescoord, uitgebreid gepast, om dan te zeggen dat ik bij mn eigen AD zou kopen, dat zouden ze wel begrijpen.

3 likes

Woord van de dag. :ok_hand:

Schermafbeelding 2022-01-15 om 19.20.17

7 likes

Ik kende 'm niet en ben daarin niet de enige denk ik…

2 likes

Na zoveel dealers gedaan te hebben is mijn conclusie als volgt:

Sportmodel rolex via dealer is onmogelijk zonder historie en extra aankoop. Enige optie lijkt mij luchthavens.

Volgende optie is grijs kopen ofwel een ander merk kiezen.

1 like

Paar jaar terug in 2016 zat er nog geen officiële dealer in Rusland. Keek net even en nu wel.

Waren toen wel nodige winkels die Rolex verkochten, maar dus geen AD.

1 like

Verkoper bij Wempe Keulen vertelde me dat ze jaarlijks ong 15 subs binnenkrijgen voor 800 mensen op de wachtlijst :slight_smile:

2 likes