Voorraadmodellen Rolex gespot (Deel 3)

Met drank en sigaretten doen ze moeilijker :sweat_smile:

Ik ook vorige week op Non-Sjengen. Verkoper van Gassan gaf aan er helemaal klaar mee te zijn en na 20 jaar zijn werk echt niet leuk meer te vinden. Goed gesprek gehad waarin hij m.i. open en eerlijk was. Volgens hem maar eens per week enkele geleverd. Ze verkopen ze liever in hun andere AD ipv aan flipperende piloten. In 20 minuten drie petten in de winkel gekomen en binnen 5 seconden weer weg.

Wat mij wel interesseerde was zijn verhaal dat er in Amsterdam een 5* hotel is waar iedereen die een suite boekt ook een Rolex kan kopen. Genoeg voorraad daar volgens hem. Weet iemand welk hotel dit is?

2 likes

Conservatorium hotel?

1 like

Dit is tegenwoordig nog het enige wat ik over Gassan Schiphol lees.
Iedereen heeft een onwijs vriendelijk ontvangst en geweldig gesprek. Alsof je bij Oprah zit! Heel leuk allemaal, maar uiteindelijk loopt iedereen met lege handen de winkel uit :smirk:

6 likes

Zal wel hotel twenty seven zijn. Klein hotel dat boven Gassan op de Dam gevestigd is. Je zit dan dicht bij de bron dus zal daar wel gebeuren.

Die was het. Allemaal een suite boeken. Ik zie jullie daar en graag gedaan :wink:

Daar zit een pre owned van S&C.

Denk dat ie je in de maling nam.

6 likes

Ze worden wakker,
Heel Rolex neemt je in de maling.

3 likes

:joy::joy:

Zouden ze twee blokken verder een nieuwe aan kunnen leveren voor een vermogende hotelgast?

Nee joh.

Gewoon grijs de hoofdprijs betalen.

1 like

:joy:

3 likes

Mega herkenbaar en irritant!

Dan krijg je er meteen 5 in je ster ipv 1 in de winkel.

1 like

:sweat_smile: