Voorraadmodellen Rolex gespot (Deel 3)

Staal is niet een pre.
Een dial zonder stenen wel

1 like

Zoals gezegd: niet slippers naar binnen of hemd ofzoiets. Spaans is een pre. Gewoon gesprek aangaan, het zijn net mensen die er werken. Er valt best wat te vinden her en der.

2 likes

Bij mijn lokale S&C was het bestellen van een two tone sub mogelijk. Maar ik wacht al wel langer dan 10 dagen… Ik zou uitgaan van een aantal maanden tot een half jaar.

4 likes

Nou spreek ik een aardig bekkie Spaans en kan mezelf goed redden in de meeste dagelijkse zaken maar iets specifieks als een gesprek over horloges ga ik denk ik niet uitkomen op een manier die voor beiden aangenaam is.

Er staat een punt tussen de zinnen…

Klopt, alleen zijn de meeste mensen in Spanje net zo slecht in Engels als ik in Spaans als het wat dieper op specifieke onderwerpen ingaat. Of heb je andere ervaringen?

“modelos deportivos de acero por favor”

1 like

No tienemos, nada…

1 like

Bij de ad’s zijn ze vaak meertalig, maar over het algemeen is het slecht gesteld met het Engels.

1 like

Heren bespaar jullie de moeite…

Voorraad is net zo’n drama als in NL.
Bordjes dat de horloges niet te koop zijn kennen ze hier nog niet.
Er lagen bij elke AD een aantal tt modellen en bij 1 een cellini…

Gelukkig scheen de zon wel :grin:

In elke AD was er wel een verkoper die prima met Engels uit de voeten kon

Het valt me trouwens op dat vrijwel 90% van de horloge dragende mensen hier een smartwatch draagt

Hier ook

1 like

Voor de liefhebber ligt er in Groningen een stalen Sea-Dweller deepsea. Hij had witte letters dus volgens mij is het dan de 44mm variant.

Nog steeds!? Niet eens interessant om als loopjongen voor de GD te gaan halen…

2 likes

Dat denk ik inderdaad!

1 like

Klopt lag een Deepsea 44mm vanmiddag.

Ljubljana

2 likes

Een deep sea black voor exhibition only dan weten we dat de gekte bijna zijn top bereikt.

3 likes

Beide two tone subs lagen een paar maanden geleden bij Gassan in de etalage, ik heb toen de blauwe gekocht.

Ik geloof inderdaad niet dat je er nu lang op zou moeten wachten.

20 likes

Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi! Staat je goed!

1 like