Voorraadmodellen Rolex gespot (Deel 3)

Mooi! Staat je goed!

1 like

Van de week een weekje naar Curaçao. Waar moet ik zijn op Schiphol, op zoek naar Gassan? Ze hebben meerdere winkels zo te zien, maar ik bedoel natuurlijk de “tax Free” vestiging.

Dank alvast!

Vertrekhal 2, voor de E-pier aan de rechterkant en verderop na de KLM lounge aan de rechterkant.

Als je veel tijd hebt kun je proberen even door te steken naar vertrekhal 1. Douane staat dat niet altijd toe. Met Privium geen issue.

Dank!

1 like

afbeelding afbeelding

Kreta, dealer L. Maris. Beetje macho eigenaar. Naast deze modellen waren er een paar vrouwen modellen en nog een Deapsea. Uiteraard exhibition only. Na wat gezellig keuvelen leek het erop dat ik de horloges wel kon krijgen mits ik ook wat juwelen kocht voor de vrouw voor 4 á 5k. Dat zat er helaas niet in. :slightly_frowning_face:

1 like

Als je voor een TT sub of een AK al voor 4-5k sieraden moet kopen…

1 like

Haha bizar zeg. lang leve de koppel verkoop.

1 like

4k juwelen voor de vrouw, wat n idee zeg

2 likes

Mag je volgens de wetgeving binnen x aantal dagen goederen niet terugbrengen?

1 like

Niet als je in de winkel koopt, behoudens gebreken natuurlijk…

1 like

Had het ook in Tenerife. Prima geholpen en een 126300 kunnen kopen maar hij liet wel een paar keer opzichtig vallen of ik niet iets voor mijn vrouw wilde kopen. Dan kon er wat meer mogelijk zijn :joy:

1 like

Vandaag in Bayreuth geweest. Enorme hoeveelheid, zoals gewilde DayDates, Daytonas en Subs maar kreeg al snel te horen dat er alleen aan lokale klanten verkocht werd. Beetje jammer maar opzich wel heel begrijpelijk.

Explorer goud staal 36 @ gassan uilerburg

4 likes

“Mijn” AD gaf aan dat als ik op de wachtlijst voor een tt Submariner 126613 wil er 6 wachtende voor mij zijn.
Zou dat zin hebben?
Thanks

4 likes

Is er niet iemand op het forum die nog even een verlovingsring moet kopen… hahaha :wink:

2 likes

Die ligt er geloof ik al meer dan een week, de lange toonbank met lady modellen helemaal links? :joy:

1 like

Als je dan gaat vliegen, hoe gaat dat dan? Op de heenweg, horloge om rest in de koffer. Of Doe je op de terugweg?

Of hoef je zelfs niet te vliegen

Je kunt het altijd proberen. Als hij dan ergens in de vitrine ligt vraag je gewoon je aanbetaling terug.

Geen dank.

1 like

Wat je op de heenweg koopt mag je gewoon mee terug nemen zonder douane issues…

Om aan de voorwaarden te voldoen moet je wel vliegen.

2 likes

Dit is toch een prachtige klok!

5 likes