Voorraadmodellen Rolex gespot (Deel 3)

Oef Oxford Motif Day date, erg zeldzaam die dial.

1 like

Gisteren in Köln geweest bij verschillende Rolex dealers (zitten er een aantal :flushed:) alles exhibition only en in de winkel wezen informeren en verkopen alleen aan mensen uit Duitsland :thinking: mocht er iets op voorraad zijn konden/mochten wij dan Niet kopen :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb het idee dat het in België nog het makkelijkste is om iets binnen redelijk afzienbare tijd te verkrijgen.

2 likes

Vanmiddag bij de AD in Koblenz deze gepast.

De enige die ik direct kon afrekenen voor list (€12250) was de 37mm Everose YM.

7 likes

Dat was een koopje geweest :slightly_smiling_face:

1 like

Toch gedaan mag ik hopen?

1 like

Wat moet je met een vrouwen model?

1 like

Idd dit vrouwen model geniet niet mijn voorkeur :wink:
Mijn hand paste niet eens door de band :rofl:
Had ze gevraagd of alles Ausstellungsstücke zijn en toen kwam ze met deze aanzetten. Iemand op de lijst wilde hem toch niet hebben.

Dan fijn dat je hem niet kocht om te flippen. Kan hij naar iemand die het wilt. Ik heb een smalle pols dus ik zou het wel weten :wink:

1 like

Sla je slag zou ik zeggen :smiley:

https://www.juwelier-cwm.de/

Horlogebudget is vorige week leeggemaakt voor een BLRO. Anders had ik ik zeker geprobeerd

1 like

Nog proficiat met je NA :smiley:
Die had ik niet laten liggen :wink:

1 like

Thx. Maar die YM vind ik ook prachtig. De stap naar goud moet er ooit nog komen

1 like

Dat is geen flippen, dat is met mazzel breakeven draaien :laughing: Ze staan wel voor 1000,- meer op Chrono, maar daar kan je de inkoop en 6% vanaf trekken.

Als je een YM37 Rose aanbiedt, mag je blij als je 11.3 krijgt. Niet alles levert geld op.

He bah, gaat het weer over geld?
:slightly_smiling_face:

1 like