Voorraadmodellen Rolex gespot

Nah
Weet ook niet of ze daar zo op zitten te wachten met alle coronaregels.

Komt dat bijna niemand die lilike dingen wil hebben, mensen willen alleen die bijna niet geleverd worden, dus de stalen. Maar er zijn gewoon genoeg daytona,s te koop.
Kopen ze toch een gouden als ze er zo graag 1 willen.
Maar denk dat 99% de stalen willen voor het geld, anders zouden ze wel een andere kopen.
Mensen zijn rare wezens

1 like

Gister in Den Haag ook wel een aardig aanbod. Meer dan voorgaande maanden. Wel edelmetaal. Ook wel eens leuk om te zien.

2 likes

Die daytona op oysterflex is lekker :yum:

2 likes

Afgelopen week een cartier op rubber om gehad, en ik moet eerlijk zeggen dat het wel echt lekker zit.

1 like

Ja, het is niet omdat een stalen 12,5k kost en een gouden 40k :roll_eyes:
Soms zeg jij toch wereldvreemde shit hoor.

1 like

Er lag wel een mooie TT cartier santos met blauwe wijzers.
Die vond ik wel fraai

TT is toch rond de 13k ?

:see_no_evil:

TT zijn ze 18k, toch ook weer een Explorer extra versus een stalen variant.

12,5k zou ik nog ergens acceptabel kunnen vinden voor een heerlijke one-piece grail zoals die stalen Daytona met witte plaat. 18k is voor mij gevoelsmatig véél te ver. Om nog maar te zwijgen over 40k :joy:

3 likes

En er zit echt niet voor een explorer aan goud in…

Rare jongens daar in Zwitserland.

3 likes

In een ferrari zit ook niet voor 250k aan staal, Carbon en plastic.

Echt niet, heeft er een tijdje geleden nog 1 bij Crownguard op de site gestaan voor nog geen 13k was een erg mooi exemplaar.

Hier als voorbeeld

Rolex Daytona
€ 13.750

Listprijs hebben we het over.

Inderdaad.

List 16,6k

Moet je dus 4k extra betalen voor een lelijker horloge. Ik zou passen.

1 like

Zelf nog onder listprijs te krijgen de TT
Dus ja

Sowieso… als je een fortuin neerlegt voor een horloge moet t ook wel t horloge van je dromen zijn.

Je moet niet settlen voor een alternatief wat je eigenlijk niet wilt hebben, die ga je alleen flipperen. Staal is gewoon mooier.

1 like

Daar ging het niet om :wink::+1:t2:

Overigens liepen er gister een paar jochies rond de vitrines bij Schaap Citroen in Den Haag, die alle modellen gingen fotograferen. Inzoomen tot hun het telefoon toeliet. Vooral de volledig gouden Yachtmaster II. Volgens mij waren ze aan de speed ofzo, stonden te schudden als een rietje, steeds met andere aan het bellen over de horloges in de vitrine. Toen ik tegen eentje zei dat hij een eindje moest opflikkeren omdat hij steeds op onbeleefde wijze aan mijn vrouw vroeg om aan de kant te gaan ging hij een nogal vaag gesprek met mij aan. “Zou jij horloge halen voor 41.000”, “Waarom wel of waarom niet?” Waarom sta je hier dan” etc. Continu bevend als een rietje. Hele vage situatie. Ik kreeg het idee alsof ze op het punt stonden die hele vitrine op te blazen. Gouden rollie’s leven bij de stratiemannetjes blijkbaar. Bevond jij je toevallig ook onder deze groep @gewoonlucas? :rofl:

8 likes