Voorraadmodellen Rolex gespot

Rolex withdrawal…

1 like

Waar is het bericht dan dat het om listprijs zou gaan, heb ik niet gezien of dan zeker gemist

Nee, die staan er trouwens elke week wel eens…

Gaan daarna door naar de Credo en gaan daar beetje dure kleren passen die ze niet kopen en het cool op instagram postten.

Triestigheid op den top.

2 likes

Als ik AD was gaf ik Lucas er gewoon eentje mee… ervaring leert dat hij ze na weekje gewoon weer terug komt brengen omdat hij er dan op uitgekeken is. No worries.

8 likes

Wel echt vervelend voor klanten die wel van plan zijn om iets te kopen…

1 like

4K minder maar niet te koop voor die prijs. En grijs gewoon rond 23k. Zou ik never nooit doen, dan liever 5k meer uitgeven en voor 28,2k de witgouden op oysterflex kopen. Imo sowieso de gaafste daytona!

2 likes

al die merken geilheid is stiekem best wel droef.

voor mij hetzelfde, 23k = dik 10k extra :sob:
Dan zou ik ook voor goud gaan.

Maar alles wat schaars of niet te krijgen is willen de mensen hebben, lilik of nie het maakt niet uit.

1 like

Er lag trouwens ook een witgouden smurf Submariner. Dat is ook wel een mooi ding, hoor. Die heb ik eerder nooit een blik waardig gegund, maar hij is in combinatie met zijn gewicht echt een beetje een ondergeschoven kindje in de range van het merk wat mij betreft. Cool horloge! En met de mat-blauwe kleur ook best subtiel.

1 like

Nouja ondergeschoven kindje van 30k bedenk ik liever iets anders… ieder voor zich uiteraard.

Nouja in de range van edelmetalen dan. Dat bedrag is natuurlijk op geen enkele manier te bagataliseren. Ik ontleed op voorhand deze belachelijke ‘hobby‘ niet.

Vond hem leuk!
Maar bijna 10k leuk?
Mweh

12 likes

Geweldige look nochtans :ok_hand:

1 like

Lijkt me echt een 25% korting klok. Wel mooi hoor.

3 likes

Vind ik een TT Datejust toch net wat gaver.

3 likes

Lekker een zweetmeur in je nieuwe stone island truitje.

Echt? :sweat_smile:

2 likes

Dat zit zo lekker dat je niet eens doorhebt dat je een bandje om hebt :ok_hand:

1 like

Die Smurf ligt ook wel vaak op Schiphol. Pre-Corona lag zo’n ding er soms weken. Natuurlijk helpt de prijs niet mee. Maar veel andere dure modellen worden er wel taxfree opgepikt voor 25k+. Die Smurf blijft laaaang liggen altijd.

Stiekem vind ik hem wel erg vet hoor. Ik denk dat als ze die in staal uitbrengen, de Hulk een geduchte concurrent heeft.

Maar sowieso: Witgoud + Diver, is imho beetje gekke combinatie.

2 likes

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Mooie periode :slight_smile: Zelf zit ik ongeveer in dezelfde situatie als jij, net vader geworden van de 1e. Tijdens de zwangerschap al langs geweest, heel leuk gesprek gehad en ik zou gebeld worden (werd me verteld). Toen kwam corona en dat gooide voor mijn gevoel roet in het eten. Meermaals langs geweest, zelfs met kleine om een horloge te laten servicen. Echter nog geen bericht behalve dat dit filiaal slecht bevoorraad wordt. Ik zou volgens hun op de wachtlijst staan (volgens mij 2x inmiddels)… Wacht het rustig af en ga binnenkort weer langs om mijn horloge van service op te halen dus zal dan weer een balletje opgooien.

Ik wil het horloge per se nieuw via AD kopen…

1 like