Voorraadmodellen Rolex gespot

Dank @martijnp. Voor mij wordt het de 2e en het wordt het jongen. Jij ook van harte gefeliciteerd.

Ik wil het horloge ook het liefst nieuw kopen via AD maar dit lijkt me bijna onmogelijk. Van de week contact gehad met 2 AD’s. Uiteraard geen voorraad en op de wachtlijst is onmogelijk. Ik heb het eigenlijk beetje opgegeven. Ik kijk wat de andere mogelijkheden zijn. Premium ga ik niet betalen dus waarschijnlijk moet ik uitwijken naar iets anders.

Jij veel succes op de wachtlijst!

1 like

S&C Amsterdam

3 likes

Is dat een stalen sub??

1 like

Nee dat is geel goud :+1:t2:

4 likes

Klopt. Stalen sub had nu al in de tas gezeten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik was al onderweg :rofl:

Rotterdam

6 likes

Dacht, ik ga eens passen in de Rolex shop in Tours… en wat foto’s nemen van etalage.

Helaas pindakaas op maandag.

Wie van de drie?

1 like

Weet ik nie, die het dichtst bij het hilton

Hier lag de s&c boetiek in Adam ook vol mee. Lijkt er op dat Rolex weer volle bak levert en dat al de mooie stalen modellen lekker in de kluis worden gehouden.

Als dat zo is dan zullen binnekort ook de stalen in de vitrine komen, je kunt niet alles in je kluis blijven stoppen. Gaat om gigantische bedragen, dat gaat niemand volhouden.

Maar ik denk dat dat we ze niet gaan zien in de vitrine.

1 like

Want? Voor elk stalen model is een wachtlijst van 300 jaar. Waarom zou je die dan in de vitrine leggen?

:point_up_2:

Ik denk dat ze gaan winnen
Nee ik denk niet dat ze gaan winnen.

Ik ga op de fiets.
Nee ik ga niet op de fiets.

Je bent flink aan het opruimen @JPM … grote plannen? AP RO? Of niks met horloges.

2 likes

DayDate wellicht. Sowieso wat andere dingen proberen. Beetje verandering van spijs. Geen horloges is geen optie :sunglasses:

3 likes

Denk dat de mijne weg gaat, x wat anders.

Wat denk jij ?

1 like

Moggeh, ik geloof je niet. Of nee, ik geloof je wel. Denk ik.

2 likes

Ik denk…geen idee