Voorraadmodellen Rolex gespot

Ah de groene! Ook nog over getwijfeld, maar ben er wel uit dat ik voor de klassiek zwarte wil gaan.

Staat je erg goed en die plaat in de zon is écht :ok_hand:

2 likes

Afijn…ik denk BINGO bij SC Maastricht. Snel creditcard trekken…

Is het hun “vintage aanbod” :unamused:

10 likes

Schaap en Citroen Den Bosch

10 likes

Next thing you know worden zelfs de platinum Daytona’s minder schaars dan de stalen. Dit begrijp ik niet.

Slijt dat nou makkelijk, zo’n daytona van 75k?

1 like

zou allebei die platinas kopen een links andere rechts

1 like

Een Daytona van 100K + is een wachtlijst voor,

Maar nee ik denk niet dat dit hardlopers zijn.

1 like

Rolex Ascona Zwitserland, big or small?

8 likes

4 likes

Big

Ik begrijp ook niet waarom ze er twee in de vitrine zetten.

Lijkt me het tegengestelde van die kunstmatige schaarste…

1 like

Vanmorgen stipt om 10h00u bij S&C in DenBosch. Toch een DD verkocht t.o.v. de foto hierboven.

3 likes

Small

Daar liggen gewoon 2 van de beste rolexen die er zijn in de vitrine. Platona :yum:

Gassan Dam, sales lady gaf aan dat ze net een nieuwe levering hadden, ook nog een wit gouden daytona en een seadweller (die werd al gepast door iemand anders)

5 likes

Ik zat gisteren in mijn stamkroeg in Blaricum aan de bar, daar had ook iemand een gloednieuwe SD43 om. Gewoon bij S&C in Amsterdam gekocht, uit de etalage. Het blijft een gekke wereld. Kocht er een Milgauss bij voor zijn vrouw. Als die een normale wijzer had zou ik die ook wel willen.

2 likes

Jakkes …

5 likes

Jij maakt dat wel vaak mee.

2 likes

Ik wist dat die ging komen :smile: Daarom plaatste ik heb gisteren niet. Maar goed, hij lag dus ook bij Gassan in de etalage :wink:

2 likes

Moeke?

1 like

Zeker. Mijn kantoor zit op 2 minuten lopen, huis woont op 3 minuten lopen :slight_smile: Als je hier komt, zie je vanzelf dat het begrip wachtlijst vloeibaar is.

2 likes