Voorraadmodellen Rolex gespot

Is koppelverkoop niet gewoon verboden?

Volgens mij is koppelverkoop verboden inderdaad, maar als jij een paar stalen modellen in een kluis achterhoudt voor vaste klanten kan niemand iets tegen je beginnen.

Op het moment dat ze tegen je zeggen dat je een product alleen mag kopen als je er ook een ander product er bij koopt is het een koppelverkoop. Niet iedere koppelverkoop is verboden maar ik vermoed dat dit wel dicht tegen het randje schuurt

Ik denk dat we gewoon ff reëel moeten zijn. Als ik ondernemer was met beperkte voorraad gaf ik het ook alleen aan mijn goede klanten, is volgens mij gewoon snappen hoe handel werkt.

Bijkomend voordeel is dat het klootjesvolk (zoals ik dus) er niet aan kan komen en de vraag stijgt

1 like

Ik kreeg ook van een vestiging ingefluisterd, dat als ik er wat bij zou kopen hij genoeg reden had om naar de directie te gaan. Sieraden of een ander merk horloge. Pffff

Zuur maar wel logisch idd, in Azië is het nog veel irritanter… daar leggen de de pepsi of Batman in het raam… waardoor je vol enthousiasme en ongeloof heel erg baalt als er wordt gezegd dat je het horloge alleen mag kopen als je er nog iets van goud van zo’n 20k bij koopt.

Logisch maakt het nog niet legaal.

Maar ach waar maak ik mij druk om. Ik koop toch vrijwel nooit bij de dealer.

Voor welk model zou hij naar de directie gaan dan? Als het een hulk of Daytona is zou ik toch echt even een leuk setje oorbellen erbij kopen van 5 ruggen :joy: .

Klopt 100 % gisteren ook geweest en er lag ook een deep sea. Niet alles in de winkel maar als ze achter wat hebben liggen kan je dit vragen en kan je geluk hebben zoals ik gisteren.

1 like

@ray1981 Bij welke AD?

Oja sorry niet duidelijk was bij gassan in amsterdam

2 likes

Wachtlijst? Mijn **** doe ik niet aan, al heb je met Rolex in de regel geen andere keuze ben ik bang met heel veel modellen.

En voor list iets aftikken ook niet laat staan erboven.

:sunglasses:

Dan dus geen populaire Rolex voor jou, tsja keuzes

2 likes

Daarom zeg ik bij Rolex ontkom je er bijna niet aan, de wachtlijst.

Vorig jaar nog een nieuwe fluted 36 dj blue onder list kunnen aftikken geen wachtlijst. Vermoed dat me dat met de modellen die ik wellicht op t oog heb ook wel lukt. Wellicht niet met de wachtlijst.

Inderdaad, nu je het zegt.

Was een Dweller by the way

Net gaan kijken. De SD43 was helaas weg…

Heb je een cellini of een datejust TT in gedachten dan? Voor de rest geef ik je weinig kans van slagen, ze hebben helaas nu zelfs voor een OP 39 een wachtlijst :sweat_smile: :man_facepalming: .

Had je ook gevraagd of ze er 1 hadden achter? Was de deep sea ook weg?

De modellen die ik op t oog heb om te passen

milgauss blue. Maar dat word binnenkort geregeld.

En een rits ops idd. Veilig ‘white’ of funky grape en green. Dat heet ik twijfel tussen 39 of 34. Dubbele indices bij de 3 6 9 vind ik icm op niet mooi met de 36. En green is er alleen in de 34mm bij mijn weten.

Ben bang dat de Rolex gekte wellicht steeds erger en erger word. Dat is ook de reden waarom ik een haat liefde verhouding met t merk heb… :crazy_face:

2 likes