Voorraadmodellen Rolex @Schiphol II

En Door! Kom maar op met alle foto’s.

Terug naar Oktober 2016 toen alle modellen nog gewoon normaal beschikbaar waren.

Foto van @Nikebeats

17 likes

Je was mij voro :sob:

2 likes

Sorry @TheWornWatch. :kissing_heart:

ach geloof dat die 5000 reacties er zo zijn.
Kan je deel 3 aanmaken @TheWornWatch

2 likes

Ach als ik weer een geluk heb zal ik weer een relletje starten.

4 likes

HoE zIT hEt MeT de BtW oP sChipHoL?
@TheWornWatch ik help je wel

4 likes

Bizarre foto…of eigenlijk leven wij nu in bizarre tijden…

2 likes

Nou is die voorraad bij elkaar niet zo vaak meer te zien. Maar eigenlijk zijn alleen de achterste 3 divers niet meer zo te vinden.

Air King ligt er nog wel eens, een Explorer is ook nog wel te krijgen. De overige modellen liggen er toch wel vaker. Als jij een wit gouden GMT zoekt of een gouden sub, kan je die morgen halen. De YM’s liggen er ook meestal wel.

1 like

Had een vraagje de Rolex die er vanochtend was kon het niet goed zien maar was dat echt een DJ41 met een Dark rhodium wijzerplaat

1 like

Leek meer gewoon op zwart.

Ja.

En die dj was dus al weg Lucas toen je vriendin er was? Mehhh

1 like

Yes.

Alleen 126334 met diamanten wijzerplaat, de rest TT en goud.

Jammer, had je wederom een succesje gegund! Thanks voor de update, ook aan je vriendin. Ik probeer m’n vriendin ook te coachen, zodat zij ook ooit updates kan gaan geven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben twee jaar te laat begonnen met de hobby. Twee dingen aan deze foto verbazen me:

• ik dacht dat de nieuwe airking pas na de huidige gekte/tekorten was uitgekomen. Verbaast me dat dit niet zo is en de gekte dus echt redelijk recent begonnen is

• wat een prijzen… deze vitrine nu en de sub, daytona en explorer 2 polar gaan op slag mee

1 like

Vanochtend even in en uit gerend. Lag niks. Wel een DJ41 Blauw met Jubilee en Fluted, maar de Romeinse cijfers helaas.

3 likes

Jammer. Een goede plaat was jackpot geweest!

1 like

Kun je eigenlijk bij aankomst op Schiphol (vlucht vanuit London) nog bij de winkels komen?

1 like

Weet ik het niet zeker maar je ticket is niet meer geldig dus kan je niks kopen.

1 like

Ik ook! Kleine wereld, wie weet hebben we vriendelijk naar elkaar geknikt :slight_smile:

2 likes