Voorraadmodellen Rolex @Schiphol II

Heb vandaag speciaal even gekeken bij Rolex op vliegveld Warschau. Daar werd ik met stomme verbazing aangekeken toen ik vroeg of ze ook een Submariner hadden liggen.

‘Never’ was het antwoord.

Nope

Niet veel meer…

Boeit ze zeker wel.
Mevrouw vertelde me na een gesprek over een BB41 silver dial dat ze wel een rolex professional achter had liggen als ik interesse had.
Daarna nog een uitgebreid gesprek waarbij duidelijk aan werd gegeven dat ze wel degelijk ook op Schiphol een inschatting van de klant doen.
Model in voorraad bleek een TT Daytona waar ik even het geld niet voor bij me had. Maar ook op Schiphol dus wel een inschatting van de klant voor de voorraad die achter ligt.

3 likes

Is niet meer dan normaal dunkt mij.
Een N.L. klant zien ze nog eens terug in een van hun winkels.

1 like

Heb ook mijn Rolex Explorer op Schiphol gekocht, deze lag achter en ik kreeg ook sterk het gevoel dat deze gewoon gegund werd op basis van een inschatting dat ik deze niet direct zou doorverkopen maar zelf zou gaan dragen…

Het ironische hier is altijd dat dezelfde mensen die er niet in geloven omdat ze zelf nooit zoiets meemaken, ook zelf gelijk erachteraan roepen ze dat hem direct zouden meenemen want premium blablabla… en dàt is dan ook precies de reden dat ze hem niet gegund krijgen…

4 likes

Ohhww jee, een TT daytona haalt hier weer het slechtst in de mens naar boven. Ik had hem ook laten liggen.

2 likes

[quote=“dennisyzf, post:1557, topic:276357”]
Toch wel… maar bijna 17k is niet niks.

Dat lijkt me toch wel minimaal vrij te besteden op je rekening staan voordat je serieus gaat koetjes en kalveren over een Rolex bij een AD?

Euhhh …
Na 30 jaar zwoegen en zweten , risico’s en goede investeringen zonder ooit meer dan 5k achter de hand gehad te hebben ben ik nu bijna 50 met meerdere eigendommen alsook redelijk wat uurwerken …
Bankrekeningen vol met euro’s heb ik nog steeds niet :wink:

4 likes

Wat ik nooit snap:
Mensen die hier in dit topic (of andere topics) roepen: meenemen voor de filp (‘die heb je toch wel meegnomen he, anders niet gebeurd?!’). En in een ander topic klagen over het feit dat er niks beschikbaar is voor list en de premium grijs zo dik is. Tja je doet het zelf… als je filpt. Het siert juist iemand een horloge (schiphol of elders) te laten liggen als die hij hem zelf niet gaat dragen! Wees blij: vergroot ieders kans! Tuurlijk wordt hij binnen de kortste keren snel door een ander geflipt maar hé: een beter milieu begint bij jezelf!

7 likes

Ik weet dat je het niet goed praat, maar ik snap dit echt niet. Wie zijn deze mensen? Zijn het dezelfde mensen die een file passeren via een tankstation?

Nee het zijn dezelfde mensen die op jouw kosten de benzinetank mogen vullen en de slang terug blijven trekken tot de tank overstroomd.

Dat is niet mijn type mensen…

1 like