Voorraadmodellen Rolex @Schiphol II

Hahaha :rofl:

:rofl::rofl: wou ook al zeggen waar kan ik heen mailen…

Meestal uitverkocht, maar soms heb je geluk. Meeste kans heb je om 6:00u in de ochtend bij opening.

Ze kunnen net zo goed het Rolexgedeelte in de vitrine opheffen. Zonde van de ruimte.

Ik denk dat ik om de week is een vliegticket ga pakken wie weet misschien vind ik een dag een mooi horloge

Kun je beter je geld direct bij de GD gaan brengen

2 likes

staat nog een mooiie 126300 in blauwe gedeelte, goedkoopste van chrono24 op het moment :wink:

Ticket kost niet duur hoor

En dan niet vliegen?

Beetje triest.

tot dat je er achter komt hoeveel tickets je moet kopen voor je een 31 mm date just vol met steentjes in het goud te pakken heb.

? :yawning_face:

3 likes

Een ticket is niet zo duur.

Bespaar jezelf alsjeblieft de moeite. Dit gaat je in geen 10 jaar lukken. In alle jaren dat ik hier op het HF zit weet ik dat het slechts 1 iemand gelukt is om een makkelijker te verkrijgen Submariner te kopen daar en die werd zelfs vanachter Daan getoverd en lag niet in de vitrine.

1 like

You talkin 'bout me? :joy:

OT: afgelopen tijd weer regelmatig over 's vaderlands luchthaven gelopen en ik zou er geen tickets aan verbranden… Echt zo kansloos, if it wasn’t so sad it would be funny.

Aah joh, wie niet waagt wie niet wint!

1 like

Had ik dat geluk maar!

oh wacht dat is waar ook :joy:

Geeft een beetje vertekend beeld, maar de kans is echt heel klein. Een filmpje ter illustratie.

@oRatchez bewijs me het tegendeel met plezier, maar als je écht zo graag een GMT wil dan heb je er vast ook de premium prijs voor over! Ik zou m’n tijd er niet aan verspillen. Je kunt beter een extra keeperstraining volgen in die tijd.

1 like

Premium prijs ? Ik heb de listing price wel maar 23 000 voor een pepsi betaal ik nooit hoor

2 likes

Gierig

4 likes

Mooi alternatief! En nog enigszins te krijgen op Schiphol.

3 likes

Weet nergens van🤔

9 likes

Ik denk dat je beter een lot voor de staatsloterij kan kopen. De kans dat je die wint en dan lachend de premium kan aftikken voor een GMT is een stuk groter dan de kans dat je er één met korting op Schiphol gaat aantreffen. :sweat_smile: