Voorraadmodellen Rolex @Schiphol II

En die dacht dat zijn dagen al lang waren als er niks te verkopen is…

Je hebt daadwerkelijk een ticket gekocht om met eigen ogen te kunnen aanschouwen dat er niks op voorraad ligt? :scream:

3 likes

Ik vind het wel een toffe actie. :smile: Jammer dat er niks lag. Maar je had de reacties moeten horen als er wel een toffe OP of Sub lag. :v:

Gewoon morgen weer proberen. :ok_hand: Ik vind mooi.

Ik gun iedereen zijn of haar droomhorloge, maar ik zou je ook niet adviseren om je geld te investeren in staatsloten om een fortuin te verwerven.

Too late…

1 like

Ja inderdaad, ondertussen heb ik wel een gsm nummer van iemans die daar op het luchthaven werkt die mij soms zal sturen wat er op voorraad ligt. Ik ben op zoek naar een Pepsi jubilee /batman jubilee, Yacht master 40 mm slate dial of een panda ahah. Al de rest neem ik niet zelfs al zie ik ze in vitrine. Als ik toevallig iets anders op voorraad zie en ik iemand kan helpen dan zal ik het met veel plezier doen zelfs al moet ik het voor iemand kopen :+1:t3:

6 likes

Tof, gewoon er voor gaan! :ok_hand: Er zijn er al meer die geluk hebben gehad.

Ik hoop dat het je lukt.

en dan zelf dragen of direct cash innen. Want zijn wel de horloges die je het meest opleveren.

Subje (SS) graag.
Alvast bedankt :+1:t2:
Stuur maar tikkie als het zover is.

3 likes

Ik draag alles wat ik koop, ik ben een liefhebber van Rolex. Ik doe niet mee aan de resell stuff.

4 likes

Geen probleem

1 like

In juni nog een 126200 op jubilee weten te scoren op Schiphol, maar als ik dit draadje zo lees heb ik al mijn kansen in het leven verspeeld… had ik toch beter de Staatsloterij kunnen kopen. :slight_smile:

1 like

Trots op je! Maar denk echt dat je grijs of op het forum meer kans hebt

Of je HF TL4 pasje laat zien…

1 like

Ja dat weet ik maar ik ga nooit 3x de prijs betalen als ik weet dat die persoon zelf hem voor retail heeft gekocht en vice versa.

4 likes

Geloof me als je hem omhebt voel je daar niets van.

Mannen, ik ga binnenkort weer vliegen.
Zal ii wat fotos van de lege vitrines uploaden?
Misschien hebben ze andere bordjes staan.

3 likes

Misschien maakt @Jurk weer eens een mooie tekening van een lege vitrine.
Maken we daar een nft van
Verkopen we die 10.000x en kopen we van de opbrengsten voor iedere actieve gebruiker hier iets van de grijze dealer (Als die grijze dealer even de kosten van de NFT wil ophoesten zie ik een win/win situatie)

Doen?

7 likes

Doen!

3 likes