Voorraadmodellen Rolex @ Schiphol

Toch veel met stalen band!

Allemaal edelmetaal :wink:

1 like

Deze mooie vitrine even delen voor de liefhebbers :ok_hand:t2:

4 likes

Opzich leuk dat al die etalages gedeeld worden, maar waarom ze telkens in het Schiphol topic moeten vallen is mij een raadsel :thinking:.

8 likes

Omdat ze nu nergens anders gepost kunnen worden en er anders het 80-duizendste nieuwe topic aangemaakt moet worden? :wink:
Vind het wel prima zo. Buiten die telkens terugkerende btw-discussie zijn er anders maar weinig foto’s die gepost worden :wink:

4 likes

Go there very soon! :wink: Masaaaaaaaage, taxiiiiiiiiii, suiiiiiiiiit sir?

Kan anders in dit topic wel:

2 likes

Vers van de pers dan

7 likes

Dit is niet op Schiphol neem ik aan (of prijzen zonder korting)?

Dit is gewoon Schiphol, wel de Schengen kant :wink:

2 likes

mooi, een 126200 op jubilee en zilveren plaat :slight_smile:

1 like

Lag vannacht niet echt iets bij waar ik enthousiast genoeg van was om te kopen.

Voor mij waren de witgouden DD 40m dial blauw en de DD 40m geelgoud met champange dial echt de toppers. Maar DD is al in bezit.

Was wel een klant die DJ 41 blauw met dimond dial kocht binnen maximaal 4minuten. Verkoper was er wel blij mee aan zijn reactie te zien.

Was er trouwens niet uit te harden, bloed en bloed heet.

Klopt, woensdag was hij €5700. De DJ41 met grijze plaat, gladde bezel en jubilee band.

1 like

Je zou eigenlijk eens twee weken vrij moeten nemen en dan iedere dag Gassan bezoeken. Kan je nooit een dag te laat zijn! :innocent:

2 likes

:wink:

Of gewoon elke dag langskomen totdat ze die la open doen en zeggen: “ok, de Pepsi of de Daytona, maar daarna ook oprotten. En loop niet zo te kruimelen met die croissant”

33 likes

Lees je mee @The_Don ?

1 like

Hahaha idd!

Niet de jehova maar de rolexova! ‘Je krijgt hem gewoon mee. Flikker op! Als je maar het pand verlaat!’

Bij Gassan in de binnenstad herkennen ze me wel. Als ik aan kom lopen doen ze al nee schudden… scheelt weer paar meter doorlopen… Ach ja was in de buurt dus ik dacht… :sunglasses:

1 like

Het is gewoon niet meer te doen tegenwoordig…

44 likes

Waar een knap staaltje werktuigbouw en scheikunde (buskruit) wel niet handig voor is. Dan wordt je tenminste wel echt gebeld. :wink:

Nou weet ik hoe jij aan je pepsi Max bent gekomen…

1 like

:shushing_face:

1 like

Van de Coke had jij toch Zero besteld

1 like