Voorstellen + advies 500 budget

:wave:

1 like

Kijk eens bij Boldr. Deze is €495.

https://www.seriouswatches.eu/ is ook een mooie site om te speuren.

1 like

Yes topic kan dicht. Hamilton Khaki Field kun je niet fout mee zitten :sunglasses::+1:

1 like

Een Hamilton zat ik ook direct aan te denken. Dit is eigenlijk het enige horloge waar ik de straps wissel. Een topper!

3 likes

Dat vind ik eigenlijk van elk horloge. Ok, misschien uitzonderingen voor de echte high-end.

1 like

Welkom.

Goed tips zie ik hier voorbijkomen.
En wellicht niet een voor de hand liggende keuze, maar wat denk je van een Meccaniche Veneziane Nereide in het zwart? Houd je nog geld over ook.

1 like

ik heb de combat 6 ook. De military (die van @John, zwart met getalletjes). die bevalt me zo goed dat ik ook de @GiveMeYourDough - versie met stick’s overweeg.
ik draag wel de 43m.

als je goed uitkijkt kan je toffe promo’s scoren. ik denk dat ik (met taks en import) minder dan 300€ heb betaald)

4 likes

Mooi hoor! Ik dacht dat mijn collectie wel compleet was maar zo’n Combat 6 zou prima passen :smiley:
De wijzerplaat die wat afbuigt bij de rand is echt een beauty!

2 likes

Vertel eens.
Mijne heb ik laatst voor 270 (of was het 170?) ofzo verkocht. Zie ze nu alleen maar voor rond de 500 dollar :drooling_face: Dat ga ik er nu niet meer voor betalen.

1 like

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Buiten de Romeinse cijfers voldoet hij aan de opgestelde criteria :wink:

Of deze misschien:

Maar hierboven worden inderdaad ook goede tips gegeven :slight_smile:

1 like

Welkom hier bij HF !
GEEN DUIKER ???

1 like

Welkom op het forum!

Zoals velen hier kan ik je keuze voor een Hamilton alleen maar toejuichen. Fantastisch merk, coole horloges en goede kwaliteit. Lekker doen!

1 like

Goed afgewerkt horloge waar een leren band ook niet verkeerd staat.

Koop dan!

En welkom :slight_smile:

2 likes

Welkom op het forum!

Dacht hier meteen aan toen ik je budget en je voorkeuren las. Goed horloge.

Goedkoopste die ik nieuw gevonden heb is op uhrinstinkt. 38mm. Ze hebben ook de 40mm

Let wel op dat je de “meteen beschikbaar” kiest anders kun je hij de gray market wel eens heel lang wachten.

1 like

Is een in goeie staat verkerende Archimede Klassik niks voor je? :slight_smile: Er zou er wel eens eentje te koop kunnen komen.

6 likes

Welkom Jim! Leuke zoektocht, die Hamilton lijkt me daarin een uitstekende benchmark.

1 like

Welkom Jim op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie (zoals je al merkt!)

Er zijn al diverse opties gegeven, waaronder Tissot.
De Hamilton is natuurlijk gewoon een goede optie. Niets mis mee.

En andere optie is misschien een Victorinox?

1 like

Is de Tissot Visodate nog niet genoemd? Dat is altijd mijn standaard antwoord op de sub-500 vraag:

Ook mooi in het zwart.

5 likes



2 likes