Voorstellen Joenes

Dag!

Na ongeveer vijf jaar meegelezen te hebben en erg sporadisch meegepraat te hebben wordt het tijd voor een voorstelrondje. Mijn naam is Jeroen, achter in de 20 en ik woon in het oosten van het land. Ik ben ooit lid geworden omdat ik informatie zocht over het horloge dat ik toen en nu nog ontzettend graag wil: een Speedmaster. In de tussentijd heb ik 7 horloges bij elkaar verzameld. Twee zijn van emotionele waarde (de Fossil kreeg ik van mijn verloofde en de Casio was van opa, is in revisie) en de rest is over het algemeen aangekocht in een opwelling voor erg weinig geld. Wellicht valt aan één van de foto’s af te leiden dat ik in het dagelijks leven constructeur ben bij een grote trailerbouwer. Naast het scrollen hier vind ik het leuk om te koken (c.q. eten), lezen, wandelen, zwemmen en af en toe wat te fotograferen. Hopelijk mag ik binnenkort een Speedmaster toevoegen, maar tot op heden ziet de (zeker voor HF-begrippen) bescheiden collectie er zo uit:

Als ik er zo even naar kijk heb ik toch een kleine afwijking naar de Russische hoek (wellicht een overblijfsel van mijn voormalig SP-lidmaatschap?). Ik ga mijn best doen iets meer bij te dragen dan de afgelopen 5 jaar. Vragen staat vrij :slight_smile:

Jeroen

22 likes

Welkom Jeroen

:ok_hand::+1::+1:

1 like

Welkom :+1:

Welkom! Mooi ook de welbekende Hibbeler boeken :grin: garant voor uren lang rekenplezier

1 like

Welkom op het Forum!

Welkom.:+1:t4::cowboy_hat_face:

Zou je alles wat betreft politiek buiten het forum willen houden? Thanks!

4 likes

Ik zag het, gezien de toevoeging “voormalig”, meer als zelfreflectie. :sweat_smile:

Staat genoteerd. :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst, succes met het vinden van een mooie Omega Speedmaster!

wederwelkom!

Veel plezier

Welkom op het forum van de horloges :grinning:

Welkom Jeroen!
Groet JeroenS :joy:

1 like

Toevallig pas daarna met horloges verzamelen gestart? :wink:
Nee geintje, van harte welkom op HF :sunglasses::+1:

1 like

Hartelijk welkom hier.

Welkom!

Welkom hier Jeroen.

Welkom :+1:

Beste Jeroen,
welkom op HF!

Welkom Jeroen en veel plezier op ons mooie Forum.